جنویو پادالکی نقش مقابل همسرش در سریال Walker شد

16 September 2020 - 12:00

جنویو پادالکی (Genevieve Padelecki) بازیگر سریال‌های Supernatural و Wildfire برای بازی نقش مقابل همسرش، جرد پادالکی (Jared Padelecki) به سریال جدید Walker محصول شبکه The CW پیوسته که بازانگاری از سریال اکشن و جنایی Walker, Texas Ranger سال ۱۹۹۰ است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال همانند سریال اصلی درباره اخلاق، خانواده و بدست آوردن زمینه‌های مشترک ِ از دست رفته است. Walker داستانِ کوردل واکر با بازی جرد پادالکی است که پدرِ بیوه‌ی دو بچه است و کدهای اخلاقی خود را داشته و بعد از دو سال پلیس مخفی بودن، به زادگاهش در آستین برگشته و حالا متوجه سخت بودن شرایط خانه شده است. او سعی دارد رابطه‌اش با فرزندانش را بهبود بخشد و خانواده سنتی‌اش را هدایت کرده و اشتراکاتی با پارتنر جدیدش، میکی با بازی لیندسی مورگان (Lindsey Morgan) پیدا کند، در حالیکه به مرگ همسرش مشکوک شده است.

جنویو پادالکی نقش امیلی، همسر قدرتمند، توانا و زیبای واکر را بازی می‌کند که شجاع است و برای حق رای تلاش می‌کند. امیلی که در فلش بک‌ها دیده می‌شود، قهرمان ورزشی خانواده واکر است.

جنویو پادالکی سال ۲۰۰۵ در سریال موفق Wildfire بازی کرد با جرد پادالکی سر صحنه سریال Supernatural آشنا شد و بعد از ازدواجشان در سال ۲۰۱۰، جنویو بیشتر وقتش را صرف خانواده و سه فرزندانشان در آستین، تگزاس، کرد.

سریال Walker در آستین، محل زندگی خانواده پادالکی، فیلم‌برداری می‌شود تا بتوانند نزدیک فرزندانشان باشند. ایفای نقش همسر واقعی خود باعث شده در این شرایط فاصله گذاری اجتماعی، اتفاق خیلی خوبی است و صحنه‌های رومانتیک پر چالشی را شاهد خواهیم بود.

جرد پادالکی به تازگی تولید دو قسمت آخر سریال سوپرنچرال را در ونکوور به پایان رسانده و سریال Walker به تولید از اواسط اکتبر در آستین چشم دوخته است.

آنا فریک (Anna Fricke) نویسنده و تهیه کننده اجرایی کار است و دن لین (Dan Lin)، لیندسی لیبراتور (Lindsay Liberatore) و پادالی تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. این سریال کاری از استودیوهای CBS Television Studios و Rideback است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.