الیویا وایلد همکاری با کوین فایگی در فیلم مارولی خودش را تایید کرد

16 September 2020 - 13:30

پس از اینکه ماه گذشته اعلام شد الیویا وایلد (Olivia Wilde) برای نویسندگی و کارگردانی یک پروژه مخفی مارولی برای سونی پیکچرز انتخاب شده است، حالا این فیلمساز ۳۶ ساله به دست داشتن کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیوی مارول در این فیلم اشاره کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه وایلد هنوز لو نداده قصد دارد فیلم کدام شخصیت مارولی را بسازد، اما برخی منابع خبر می‌دهند این فیلم مستقل درباره شخصیت Spider-Woman «زن عنکبوتی» است که او فیلمنامه‌اش را به همراه کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) نویسنده Booksmart خواهد نوشت. او درباره این فیلم گفته:

فقط میتونم بگم این هیجان‌انگیزترین اتفاقیه که برای من افتاده، چون نه‌تنها میتونم داستانی رو بگم که … ببینید، می‌ترسم کوین فایگی از دستم عصبانی بشه. امروزه شاهد حضور این همه کارگردان و نویسنده زن در ژانر ابرقهرمانی هستیم. نه‌تنها میتونم این فیلم رو بسازم بلکه میتونم داستانش رو هم توسعه بدم، همین باعث شده این پروژه برام خیلی جذاب باشه. من این کار رو با همکاری کیتی سیلبرمن میکنم، که دوست داریم همه کاری با هم انجام بدیم، اما همکاری اصلی ما توی Booksmart شروع شد. اینکه بعد از روایت داستانی درباره یک رفاقت دبیرستانی وارد این ژانر محبوب شدیم خیلی برامون هیجان‌انگیزه.

این دومین فیلم ابرقهرمانی با حضور شخصیت اصلی زن است که توسط سونی پیکچرز در دست توسعه قرار دارد. این استودیو همچنین اس.جی. کلارکسون (S.J. Clarkson) را برای توسعه و کارگردانی فیلمی احتمالا درباره مادام وب انتخاب کرده است. جینا پرینس بایدوود (Gina Prince-Bythewood) نیز در حال کار روی سریال Black Cat and Silver Sable «بلک کت و سیلور سیبل» است که ابتدا قرار بود یک فیلم سینمایی باشد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.