نتفلیکس سفارش ساخت سریال انیمیشنی Good Times را داد

16 September 2020 - 13:00

سریال کمدی اجتماعی و کلاسیک Good Times محصول سال ۱۹۷۰ بصورت انیمیشن برای شبکه نتفلیکس مجددا ساخته خواهد شد. این استریمر سفارش ساخت سریال ۱۰ قسمتی از این فیلم را داده که نورمن لیر (Norman Lear)، ست مک‌فارلین (Seth MacFarlane) و استف کاری (Steph Curry) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. کارا جونز (Carl Jones) سریال را ساخته و شورانر آن خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در قرارداد استودیو سونی پیکچرز تلویژن با لیر، بندی درباره بازانگاری سریال‌های کلاسیک او آمده است. کمپانی‌های Act III Productions, Fuzzy Door Productions و Unanimous Media تولید سریال را برعهده دارند.

لیر و برنت میلر (Brent Miller) در پیامی اظهار داشتند:

در فرهنگ این زمان، به چیز بهتری از بازانگاری انیمیشن Good Times نمی‌توانیم فکر کنیم. در سالی که پر از تاریکی بود، این نور روشنی است که به زودی فراموشش نمی‌کنیم. سونی ازت ممنونیم. نتفلیکس، ممنون.

این سریال انیمینشی داستان خانواده ایوانز در حال حاضر است که دنیای امروزی و مسائل اجتماعی معاصر را هدایت می‌کنند. این سریال همانند فیلم اصلی، سعی دارد به مخاطبین یادآوری کند که با عشق به خانواده، می‌توان از دل تمامی سختی‌ها بیرون آمد.

جونز نیز اظهار داشته:

کار کردن با استعدادهای افسانه‌ای مانند نورمن لیر، ست مک‌فارلین و استیون کاری رویایی بود که به حقیقت پیوست. از حفظ میراث Good Times بسیار خوشحالیم. بگذارید اینطور بگوییم که این چالش، سخت‌تر شده است.

بعد از امضای قرارداد لیر با سونی در سال ۲۰۱۸، لیر به سایت خبری هالیوود ریپورتر گفت که قصد بازانگاری Good Times یا The Jeffersons را ندارد و بیشتر تمایل به بازانگاری سریال‌های کمتر شناخته شده دارد.

هر دو این سریال‌ها و همین طور سریال All in the Family بخشی از ABC’s Live در Front of a Studio Audience بودند که قسمت‌هایی از آن‌ها با بازیگران ستاره بازانگاری شدند.

مک‌فارلین و اریکا هاجینز (Erica Huggins) از کمپانی Fuzzy Door نیز گفته‌اند:

همکاری با نورمن لیر و ساخت سری جدیدی با داستان‌های شخصی کارل جونز و تیم Unanimous باعث افتخار است. انیمیشن مدیوم ایده‌آلی برای بازانگاری سریال‌های اصلی است و این سریال از طریق منظر کارل گفته شده و مخاطبین دوباره عاشق شخصیت‌های کلاسیک آن می‌شوند.

کاری و اریک پیتون (Eric Peyton) از Unanimous Media نیز گفته:

از ساخت این پروژه بسیار خوشحالیم. کمپانی Unanimous آماده‌ی همکاری است و این تیم از ابتدا احساس واقعی بودن کرد. Good Times سعی دارد به ما یادآوری کند که با عشق به خانواده می‌توان تمام موانع را برطرف کرد. فکر می‌کنیم بیشتر از هر وقتی، دنیا نیاز به امید و مثبت اندیشی دارد.

بازانگاری Good Times، اولین سریال انیمیشنی لیر در حرفه داستان‌گویی‌اش است. این سریال در کنار سریال‌هایی همچون Big Mouth, F Is for Family, Disenchantment و Hoops شبکه نتفلیکس قرار می‌گیرد.

جونز تهیه کننده اجرایی سریال به همراه لیر و میلر از کمپانی Act III، مک‌فارلین و هاجینز از Fuzzy Door و کاری، پیتون و جرون اسمیت (Jeron Smith) از کمپانی Unanimous خواهد بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.