لیست ۱۰ فیلم محبوب IMDB منتشر شد : جوخه انتحار در صدر

21 December 2016 - 09:00

به لطف عناوینی چون Captain America: Civil War و Deadpool، جوخه انتحار در بین موفق‌ترین فیلم‌ها چه از نظر مالی و چه از نظر منتقدان در سال ۲۰۱۶ قرار نداشت؛ ولی سخت است که بگوییم این فیلم در معرفی قهرمانان شرور خود، موفق عمل نکرد. فیلم در گیشه ۷۴۵ میلیون دلار فروخت و توانست طرفدارن را به دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های خود مشتاق کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

کارگردان دیوید آیر (David Ayer) قرار است یکی از این اسپین‌آف‌ها تحت عنوان Gotham City Sirens را کارگردانی کند، فیلمی که پیرامون شخصیت هارلی کوئین با بازی مارگو رابی جریان خواهد داشت و در کنار او کاراکترهایی چون پویزن آی‌وی و کت‌وومن حضور خواهند داشت. ولی این تنها یکی از اسپین‌آف‌ها است؛ جایی که طبق گزارشات، گفتگوها پیرامون ساخت فیلمی سولو در مورد شخصیت ددشات با بازی ویل اسمیت نیز در حال شکل‌گیری‌است.

با دانستن اخبار ساخت چنین فیلم‌هایی، به نظر می‌رسد DC و برادران وارنر به آینده فرنچایزهای خود در این دنیا بسیار امیدوار هستند. در راستای انتشار این اخبار مثبت پیرامون جوخه انتحار، وبسیات IMDB نیز لیست خود را در مورد محبوب‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ منتشر کرده‌است که جوخه انتحار در این لیست در صدر جدول قرار دارد. این لیست براساس جستجوهای منحصر به فرد و جستجوهایی که در صفحات مختلف مربوط به این فیلم‌ها صورت گرفته‌است، به وجود آمده‌است که به نظر می‌رسد روشی درست (یا حداقل منصفانه) برای سنجش میزان محبوبیت فیلم‌ها باشد. جای تعجب نیست که تمام فیلم‌های حاضر در این لیست، بلاک باستر هستند و پنج فیلم اول نیز در ژانر ابرقهرمانی قرار دارند:

  1. Suicide Squad
  2. Captain America: Civil War
  3. Batman v Superman: Dawn of Justice
  4. Deadpool
  5. X-Men: Apocalypse
  6. The Jungle Book
  7. The Magnificent Seven
  8. Ghostbusters
  9. Warcraft: The Beginning
  10. The Legend of Tarzan

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    نمى تونم بگم از بین ۶ تا ١٠ کدومشون بدترین بودن، ولى مطمئنا تحمل اون هفت تا کابوى از همه راحت تر بود.