تیم راث در درام Punch بازی می‌کند

16 September 2020 - 15:00

تیم راث (Tim Roth) برای بازی در فیلم Punch به نویسندگی و کارگردانی ولبی اینگز (Welby Ings) پیوسته که درام نیوزیلندی درباره بوکس است و این هفته توسط کمپانی The Yellow Affair در بازار مجازی فستیوال فیلم تورنتو معرفی می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

راث نقش استن، مربی و پدر الکلی جیم، بوکسور ۱۷ ساله‌، در شهر کوچکی را بازی می‌کند. با آماده‌سازی جیم برای اولین مبارزه حرفه‌ای خود، دوباره به مسیر زندگی و رویاهایش برای ترک شهر فکر می‌کند.

هنوز بازیگر شخصیت جیم و دیگر نقش‌های این درام نیوزیلندی که تولیدش از ۹ نوامبر شروع می‌شود، مشخص نگردیده است. این فیلم قرارد است اواخر ۲۰۲۱ اکران شود. اینگز سه فیلم کوتاه تاکنون ساخته؛ Boy, Munted و Sparrow. فیلم Punch توسط رابین مورفی (Robin Murphy) تولید شده و کارتین فیتزجرالد (Catherine Fitzgerald) تهیه کننده اجرایی آن است.

رابین مورفی در پیامی گفته:

کار کردن با ولبی برای ساخت داستان زندگی جیم، افتخار بزرگی است و بدون شک او هنر و احساسش را خرج این داستان کرده و ما را راهی سفر منحصر به فرد این مرد جوان می‌کند.

کمپانی Vendetta توزیع فیلم در نیوزیلند و استرالیا را برعهده داشته و The Yellow Affair فروش بین‌المللی فیلم را عهده‌دار است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.