سارا اسنوک به فیلم Persuasion پیوست

16 September 2020 - 19:00

سارا اسنوک (Sarah Snook) در فیلم Persuasion کمپانی Searchlight که از رمان جین آستن (Jane Austen) اقتباس شده بازی می‌کند. ماهیلیا بلو (Mahalia Belo) کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آلیسون اون (Alison Own) و دبرا هیوارد (Debra Hayward) از طریق استودیو Monumental Pictures تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند. کمپانی BBC Flims نیز در حال تهیه مشترک بودجه این درام است.

این رمان داستان آن الیوت، با بازی اسنوک، را روایت می‌کند که سال‌ها پس از رد پیشنهاد ازدواج یک افسر نیروی دریایی به نام فردریک ونت‌ورت، هنگامی که ونت‌ورت از جنگ به عنوان یک کاپیتان متمول و پیراسته بازگشته است، خود را در حال کشتیرانی در آب‌های انگلیس می‌یابد. همانطور که آنجا در مورد فرصت‌های ازدست‌رفته تامل می‌کند، باید حسرت‌ها و عشق بی‌دریغ و احیانا غیرقابل‌جبران خود را در نظر بگیرد.

جسیکا سویل (Jessica Swale) فیلمنامه را براساس کتابی نوشته که اولین بار در سال ۱۸۱۸ منتشر شد. کیتی گودسون-توماس (Katie Goodson-Thomas)، مدیر ساخت و تولید کمپانی Searchlight Pictures در انگلیس، با مدیر ارشد ساخت، پیت اسپنسر (Pete Spencer) و مدیر آپولین برتی (Apolline Berty) نظارت بر این فیلم را برعهده دارند.

اسنوک اخیرا برای بازی در نقش شیبان روی در سریال Succession محصول شبکه HBO نامزد دریافت جایزه امی شد. او همچنین در کنار ونسا کربی (Vanessa Kirby) و شایا لباف (Shia LaBeouf) در فیلم Pieces Of A Woman که به تازگی در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد، ظاهر شده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.