پارامونت پلاس نام جدید شبکه CBS All Access در سال ۲۰۲۱

16 September 2020 - 16:00

بعد از گذشت ۵ سال از شروع به کار شبکه CBS All Access، کمپانی ViacomCBS رسما اعلام کرده که این شبکه اسم خود را به پارامونت پلاس تغییر داده و این بخشی از راه اندازی مجدد شبکه و تلاش برای گسترش جهانی آن است که قبلا توسط باب بیکیش (Bob Bakish) از کمپانی ViacomCBS تایید شده است. این تغییر نام از اوایل سال بعد صورت می‌گیرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

باب بیکیش در پیامی گفته:

پارامونت برند برجسته‌ و دوست داشتنی برای مشترکین تمام دنیاست. پارامونت یعنی کیفیت، یکپارچگی و داستان گویی با کلاس جهانی. خوشحالیم با پارامونت پلاس، برند استریم جهانی، پهنا و عمق پورتفلیو ViacomCBS را ارتقا بخشیده و مجموعه خارق العاده‌ای از محتوا برای همگان خواهیم داشت.

شبکه پارامونت پلاس، محتوای اورجینال  و سریال‌های شبکه CBS و دیگر شبکه‌های گسترده مانند MTV, Comedy Central, BET, Paramount Network و Nickelodeon را پخش می‌کند. شبکه Showtime، استریمر خواهرِ CBS All Access، به فعالیت خود بطور جداگانه و مستقل از پارامونت پلاس ادامه می‌دهد. برخی از فیلم‌های اورجینال شوتایم برای سرویس جدید خریداری شده‌اند. این کمپانی خبر از برنامه جدید سریال‌های اورجینال خود داد که در شبکه  پارامونت پلاس در دست ساخت هستند.

این سریال‌ها عبارتند از:

درام جاسوسی جدید Lioness کاری از تایلور شریدان (Taylor Sheridan) و مینی سریال The Offer که همانند درام جنایی The Godfather است.

سریال The Offer:

مینی سریالی از استودیو پارامونت تلویژن استودیوز، براساس تجارب خارق‌العاده ال رادی (Al Ruddy) حین ساخت فیلم The Godfather. این سریال ۱۰ قسمتی را مایکل تالکین (Michael Tolkin) نوشته و تولید کرده است. رادی تهیه کننده اجرایی کار است و لسلی گریف (Leslie Grief) تولید و نوشتن فیلم‌نامه سریال را برعهده دارد.

سریال Lioness:

این درام جاسوسی کاری از تایلور شریدن است که شریدن، جیل وگنر (Jill Wagner)، دیوید گلسر (David Glasser)، دیوید هاتکین (David Hutkin) و باب یاری (Bob Yari) تولیدش می‌کنند. این سریال براساس برنامه واقعی CIA بوده و داستانِ مارین جوان است که برای دوستی با دختر یک تروریست استخدام شده تا سازمان آنها را از درون بپاشد. این سریال تولید کمپانی‌های Paramount Network و ۱۰۱ Studios است.

سریال Behind the Music:

این ریبوت نگاهی بر ۴۰ هنرمند بزرگ تاریخ دارد. این سریال محصول کمپانی‌های Creature Films و MTV Studios است.

سریال The Real Criminal Minds:

این سریال جنایی واقعی براساس سریال موفق CBS Television است و توسط XG Productions و CBS Television Studios و ABC Signature تولید گردیده است.

سریال The Game:

این بازانگاری کاری از CBS Televison Studios و Grammnet Productions برای شبکه پارامونت پلاس است.

باب بیکیش مه گذشته به خبرنگار Wall Street گفته بود که این پلتفرم ظرف ۱۲ ماه آینده تغییر نام می‌دهد و سپس این سرویس شروع به افزودن بیش از ۱۰۰ فیلم مانند فرنچایز جنگ ستارگان، پدر خوانده، Terms of Endearment و An Inconvenient Truth از آرشیو پارامونت کرده است.

دیگر شبکه‌ها از جمله Smithsonian و Paramount Network شروع به برنامه‌ریزی برای پلتفرم کرده‌اند و تعدادی از ویژه برنامه‌ها و سریال‌های BET را انتخاب کرده‌اند که از سپتامبر روی سرویس استریم خودشان به نام + BET راه اندازی می‌شوند.

تا پایان ماه مارس، CBS All Access و شوتایم سرجمع ۱۳.۵ میلیون مشترک داشتند که افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل داشته و درآمد آن تا ۵۰ درصد افزایش یافته و به ۴۷۱ میلیون دلار رسیده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.