آنتونی استار و لیزی کاپلان به فیلم Cobweb پیوستند

16 September 2020 - 19:30

لیزی کاپلان (Lizzy Caplan)، آنتونی استار (Antony Starr)، کلوپاترا کولمن (Cleopatra Coleman) و وودی نورمن (Woody Norman) در فیلم ترسناک Cobweb که توسط کمپانی Lionsgate ساخته می‌شود بازی می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌برداری این فیلم ترسناک در بلغارستان انجام می‌شود، و درباره پسرکی در یک شهر کوچک است که صدای رازآلودی از پشت دیوار‌های خانه‌اش می‌شنود و به این موضوع مشکوک می‌شود که والدینش یک راز وحشتناک را پنهان می‌کنند.

کاپلان نقش مادر این پسر جوان و استار نقش پدرش را بازی می‌کند. نورمن در نقش پیتر، که پسری ترسو است، نقش‌آفرینی می‌کند و کولمن، خانم دووین، معلم جایگزین پیتر را در مدرسه ابتدایی محلی به تصویر می‌کشد.

فیلم Cobweb به کارگردانی ساموئل بودین (Samuel Bodin) و نویسندگی کریس توماس دولین (Chris Thomas Devlin) و تهیه‌کنندگی روی لی (Roy Lee) از طریق کمپانی Vertigo Entertainment، سث روگن (Seth Rogen)، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver) از طریق کمپانی Point Grey، ساخته می‌شود.

جان برگ (Jon Berg) نیز به عنوان تهیه کننده فعالیت می‌کند. اندرو چایلدز (Andrew Childs) و جاش فیگن (Josh Fagen) تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده دارند. جیم میلر (Jim Miller) و مردیت ویک (Meredith Wieck) بر پروژه Lionsgate نظارت می‌کنند.

ساخت این فیلم توسط کمپانی Lionsgate به دنبال اتمام فیلم‌برداری پروژه دیگر این کمپانی در بلغارستان، فیلم The Devil’s Light، انجام می‌شود.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • آرتا فرهادی says:

    سلام.آنتونی استار واقعا بازیگر قوی و خوبی است امیدوارم در آینده باز هم از او فیلم و سریال ببینیم.خوب این فیلمCobweb کی میاد ادمین