کت کویرو کارگردان سریال مارولی She-Hulk شد

16 September 2020 - 22:30

کت کویرو (Kat Coiro) که فیلم بعدی او قرار است در آخرهفته ولنتاین پیش‌رو اکران شود به دنیای سینمایی مارول پیوست. او در حال مذاکره برای کارگردانی قسمت ابتدایی و چندین اپیزود دیگر از سریال مارولی She-Hulk «شی-هالک» برای دیزنی پلاس است. جسیکا گائو (Jessica Gao) نویسنده Rick and Morty «ریک و مورتی» برای سرپرستی گروه نویسندگان سریال انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

شی-هالک یکی از آخرین شخصیت‌های مهم خلق شده توسط استن لی است. جنیفر والترز یک وکیل و دخترعموی بروس بنر ملقب به هالک است. یک انتقال خون اضطراری از پسرعمویش، به والترز قدرت‌هایی می‌دهد، اما برخلاف هالک، شی-هالک می‌تواند حتی در زمان تبدیل به غول سبزرنگ، هوش و عقلانیت خودش را حفظ کند.

فیلم بعدی کویرو به نام Marry Me «با من ازدواج کن» با بازی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، اوون ویلسون (Owen Wilson) و سارا سیلورمن (Sarah Silverman) قرار است در روز ولنتاین ۲۰۲۱ اکران شود.

کویرو همچنین کارگردانی سریال‌هایی از جمله Dead To Me «مرده از نظر من»، Shameless «بی‌شرم»، It’s Always Sunny In Philadelphia «فیلادلفیا همیشه آفتابی است»، Modern Family «خانواده امروزی» و Mozart in the Jungle «موتزارت در جنگل را برعهده داشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.