کریس بکوس و بازیگران دیگری به فیلم Red 48 پیوستند

17 September 2020 - 16:00

کریس بکوس (Chris Backus)، لونا لورین ولز (Luna Lauren Velez) و هالی تیلور (Holly Taylor) در فیلم هیجان‌انگیز Red 48 ایفای نقش می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آن‌ها به تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، جان مالکوویچ (John Malkovich)، مایکل جی وایت (Michael Jai White)، کارگردان جان کایز (Jon Keeyes) و تهیه‌کننده ییل در فیلم جدید و هیجان‌انگیز Red 48 پیوستند.

گیبسون نقش کایل اسنودن را بازی می‌کند، دریانورد سابق و مشکل‌داری که اکنون در امور محافظت کودکان است و باید یک کودک مهاجر را از شر یک جنایتکار خطرناک، با بازی بکوس، نجات دهد در حالیکه بکوس آن‌ها و دیگر گروگان‌ها را درون یک فروشگاه که متعلق به ناپدری اسنودن است گیر انداخته است.

بکوس همچنین برای بازی در سریال‌های Jett ساخت کمپانی Cinemax و Mindhunter ساخت شبکه نتفلیکس شناخته شده است. ولز نقش کارآگاه ماریا لاگوئرتا را در Dexter بازی کرد تقریبا در همان زمانی که تیلور در نقش پیج جنینگز در سریال The Americans در شبکه FX ظاهر شد.

گیبسون و کایز به عنوان تهیه‌کننده فیلم Red 48 در کنار جوردن ییل لوین (Jordan Yale Levine) و جوردن بکرمن (Jordan Beckerman) از طریق کمپانی Yale Productions، فعالیت دارند. کمپانی Yale Productions همان کمپانی پشت فیلم‌هایی همچون I Used to Go Here با هنرنمایی جیلیان جیکوب (Gillian Jacobs) و جامین کلمنت (Jemaine Clement) و Crypto با بازی کرت راسل (Kurt Russell) است.

در فیلم دیگر این کمپانی به نام Slate Is Stowaway که بزودی اکران می‌شود، آنا کندریک (Anna Kendrick) و تونی کولت (Toni Colette) ایفای نقش می‌کنند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.