نسخه‌ی انگلیسی فیلم The Guilty ساخته خواهد شد

17 September 2020 - 21:30

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) بازیگر و آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردان فیلم مهیج The Guilty خواهند بود. این اثر بر اساس درامی دانمارکی به نام Den Skyldige کارگردانی شده توسط گوستاو مولر (Gustav Moller) است که اولین بار در فستیوال فیلم ساندنس ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان فیلم طی یک صبح در مرکز مخابره‌ی تماس‌های ۹۱۱ اتفاق می‌افتد. یک اپراتور به نام جو بیلر تلاش می‌کند تماس‌گیرنده‌ای که در خطر بزرگی قرار دارد را نجات دهد اما خیلی زود متوجه می‌شود که هیچ‌چیز آن‌طوری نیست که به نظر می‌رسد و رویارویی با حقیقت تنها راه نجات است.

Bold Films و Amet Entertainment سرمایه‌گذاران این درام هستند. خالق سریال True Detective نیک پیتزولاتو (Nic Pizzolatto) نویسندگی آن را انجام داده است. جیلنهال و همکارش در کمپانی Nine Stories یعنی ریوا مارکر (Riva Marker) به همراه فوکوآ از کمپانی Fuqua Films، اسکات گرینبرگ (Scott Greenberg)، میشل لیتواک (Michel Litvak)، گری مایکل والترز (Gary Michael Walters)، دیوید لیتواک (David Litvak) و اسوتلانا متکینا (Svetlana Metkina) برای Bold Films و دیوید هرینگ (David Haring) از کمپانی Amet تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. انی مارتر (Annie Marter)، گوستاو مولر و لینا فلینت (Lina Flint) به همراه کریستین مرکوری (Christian Mercuri) و جان اوکز (Jon Oakes) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند.

Endeavor Content فروش بین‌المللی فیلم را در دست خواهد داشت.

The Guilty طی ماه نوامبر در مکانی واقع در لس‌آنجلس فیلم‌برداری خواهد شد.

فوکوآ ساخت این فیلم را قبل از ساخت فیلم Emancipation به همراه ویل اسمیت (Will Smith) انجام خواهد داد.

جیلنهال و فوکوآ اولین بار در درام بوکسوری Southpaw در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر همکاری کرده بودند.

جیلنهال گفت:

نمی‌توانم بیشتر از این از کار کردن دوباره با آنتوان هیجان‌زده باشم. زمانی که باهم بر روی Southpaw کارکردیم یکی از هنری‌ترین تجربیات شغلم بود و نمی‌توانم برای برگشتن سر صحنه‌ی فیلم‌برداری به همراه او صبر کنم. The Guilty یک داستان ویژه است و همه‌ی ما با آن احساس نزدیکی می‌کنیم.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.