HBO Max سفارش سریال کمدی Our Flag Means Earth را به تایکا وایتیتی داد

17 September 2020 - 18:00

شبکه HBO Max سفارش ساخت سریال کمدی Our Flag Means Earth را به برنده اسکار، تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، دیوید جنکینز (David Jenkins) و گارت باچ (Garrett Basch) داده است. این سریال کاری تز جنکینز است که شورانر سریال نیز هست. Our Flag Means Death براساس ماجراجویی‌های واقعی سید بانت، ثروتمندی که زندگی لاکچری خود را برای دزد دریایی شدن در اوایل قرن ۱۸ رها می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

وایتیتی تهیه کننده اجرایی و کارگردان این پایلوت خواهد بود. جنکینز نیز تهیه کننده اجرایی کار به همراه باچ و دن هالستد (Dan Halsted) است. قرار است قسمت اول بعد از تولید Thor: Love and Thunder فیلم‌برداری شود.

سارا آبری (Sarah Aubrey) مدیر شبکه HBO Max گفته:

کانسپت سریالی مثل این، قابل پیش‌بینی نبوده و هرلحظه امکان وقوع حادثه‌ای وجود دارد. کار منحصر به فرد دیوید و تایکا روی ماجراجویی‌های بانت در دریا، قطعا هیجان انگیز است و مخاطبین را خوشحال می‌کند.

بانت زمین‌دار ثروتمندی بود که بعدا دزد دریایی شد. او کشتی خرید و آن را Revenge نامید و با خدمه‌اش به Eastern Seaboard رفت که همان ایالت متحده امروزی است و دیگر کشتی‌ها را غارت کرده و کشتی‌های Barbadian را سوزاند.

جنکینز سریال کمدی علمی‌تخیلی People of Earth را ساخته که دو فصلش از شبکه  TBS پخش شد.

وایتیتی امسال برای فیلم‌نامه اقتباسی Jojo Rabbit برنده اسکار شد و او کارگردان این فیلم بود که نامزد اسکار بهترین فیلم هم شد. او اخیرا قسمت پایانی سریال The Mandalorian شبکه دیزنی پلاس را کارگردانی کرده و صداپیشه IG-11 این سریال بوده است. وایتیتی در حال حاضر سر کار Next Goal Wins محصول سرچ‌لایت پیکچرز است که داستان تیم فوتبال American Samoa است و فیلم انیمیشنی Flash Gordon را برای فاکس ساخته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.