کمپانی یونیورسال پیکچرز فیلمی براساس زندگی مدونا می‌سازد

17 September 2020 - 22:00

استودیو یونیورسال پیکچرز در حال ساخت پروژه‌ی جدید بی‌نامی براساس شخصیت‌ برجسته و تاثیر گذار جهان، مدونا (Madonna) است. مدونا خودش این پروژه را کارگردانی خواهد کرد و یکی از نویسندگان آن به همراه دیابلو کودی (Diablo Cody) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مدونا در اینباره اظهار داشته:

می‌خواهم داستانِ فراز و نشیب‌های زندگی‌ام در جایگاه یک هنرمند، موسیقی‌دان و رقصنده و یک انسان را به همگان نشان دهم. کسی که سعی کرده راهش را در این دنیا پیدا کند. کانون توجه این فیلم فقط موسیقی است. موسیقی باعث شد به زندگی ادامه دهم و هنر من را زنده نگه داشت. داستان‌های بازگو نشده و الهام بخشی وجود دارند و چه کسی بهتر از من برای گفتنشان. به اشتراک گذاشتن مسیر زندگیم با صدا و تصویر خودم، ضروری است.

دونا لنگلی (Donna Langley)، مدیر کمپانی Universal Filmed Entertainment Group نیز گفته:

مدونا شخصیت برجسته، انسان، هنرمند و آشوبگر است. او با استعدادش در خلق هنر، فرهنگ ما را طوری شکل داده که کمتر کسی توانسته انجامش دهد. افتخار بزرگی برای تیم یونیورسال است که با او، دیابلو و ایمی کار کند و داستان زندگی مدونا را برای اولین بار به مخاطبین و طرفداران این هنرمند عرضه کند.

ایمی پاسکال (Amy Pascal) به همراه مدونا این پروژه را برای کمپانی پاسکال پیکچرز تولید می‌کند. سارا زمبرنو (Sarah Zambreno) و گای اسیری (Guy Oseary) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

پاسکال نیز گفته:

این فیلم عشقِ مطلق است. من مدونا را از زمان A League of Their Own می‌شناسم و چیزی جز همکاری با او و دیابلو نمی‌تواند من را بسیار خوشحال کند تا داستان واقعی زندگی او را با دونا و تیم یونیورسال بسازیم.

مدونا هنرمند، فعال اجتماعی و بشر دوست است. او بهترین هنرمند زن تاریخ است و ۳۳۵ میلیون آهنگ در جهان فروخته و پر فروش‌ترین تک آهنگ تاریخ را دارد. او تنها هنرمندی است که بیشترین جوایز تاریخ را گرفته و ستایش شده و ۶۵۸ نامزدی جوایز جهانی داشته و برنده ۲۲۵ جایزه شده است. تصویر او بیش از ۴۷۰۰ بار روی جلد اول مجلات رفته است‌. او موثرترین فرد در زندگی هنرمندان جوان بوده و بخاطر فعالیت‌های اجتماعی‌اش ستوده شده است. مدونا یک مبارز آزادی و صدای حق رای، برابری نژادی و حامی یتیمان و کودکان بد سرپرست است.

او نقش‌های موفق متعددی در این فیلم‌ها ایفا کرده: Desperately Seeking Susan, Dick Tracy, A League of Their Own و Evita که نامزدی گلدن گلوب را برایش به همراه داشت.

مستند Truth or Dare او از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۲ پر فروش‌‌ترین مستند بود. او سال ۲۰۱۱ کارگردان و نویسنده یک درام رومانتیک انگلیسی بود. او فیلم‌های کوتاه Filth & Wisdom و SecretProjectRevolution را به همراه استیون کلین (Steven Klein) کارگردانی کرده و مستند I Am Because We Are درباره کودکان مالاوی را ساخت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.