کارگردانی کمدی Plan B توسط ناتالی مورالس

17 September 2020 - 22:30

بازیگر، ناتالی مورالس (Natalie Morales) که از قبل به خاطر نقشش در سریال Dead To Me در شبکه نتفلیکس، که نامزدی در دریافت جایزه امی را نیز برایش به همراه داشت، شناخته شده است، اولین کارگردانی انفردای خود را برای فیلم Plan B، کمدی‌ای ساخته شده توسط کمپانی American High و کمپانی Counterbalance Entertainment در شبکه Hulu، انجام می‌دهد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که قرار است ماه آینده در سیراکوز (ایتالیا) و نیویورک (آمریکا) ساخته شود، روایت داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی محدود شده و دوست او را دنبال می‌کند که پس از اتفاقی، فقط ۲۴ ساعت زمان دارد تا قرص Plan B را در قلب آمریکا پیدا کند.

پراتی سرینیواسن (Prathi Srinivasan) و جاشوا لوی (Joshua Levy) فیلم‌نامه را نوشته‌اند. تهیه‌کنندگان این فیلم: جان هورویتز (Jon Hurwitz)، هیدن چاسبرگ (Hayden Schlossberg)، جاش هیلد (Josh Heald)، دینا هیلیار (Dina Hillier) از کمپانی Counterbalance Entertainment، جرمی ‌گرلیک (Jeremy Garelick)، ویل فلپس (Will Phelps)، رایان بنت (Ryan Bennett) از کمپانی American High، میکی لیدل (Mickey Liddell)، پیت شیلمون (Pete Shilaimon) از کمپانی LD Entertainment و مت لاتمن (Matt Lottman)، هستند.

مورالس در چندین قسمت از سریال Room 104، ساخته شده توسط جی و مارک دوپلس (Jay and Mark Duplass) از شبکه HBO، کارگردانی و ایفای نقش کرده است. در عرصه سینما، اعتبارات اخیر وی شامل حضور در فیلم Stuber از شبکه Fox با بازی کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و دیو باتیستا (Dave Bautista)، انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse و درام The Little Things با حضور برندگان اسکار دنزل واشنگتن (Denzel Washington) و رامی‌ ملک (Rami Malek) است.

کمپانی‌های Hulu و American High، قبلا در چندین فیلم از جمله Big Time Adolescence با بازی پیت دیویدسون (Pete Davidson)، The Binge با بازی وینس وون (Vince Vaughn) و The Ultimate Playlist of Noise با بازی مدلین بروئر (Madeline Brewer) و کین جانسون (Keean Johnson) با هم همکاری کرده‌اند.

هرویتز، چاسبرگ و هیلد سازندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Cobra Kai در نتفلیکس هستند. هرویتز و چاسبرگ از سازندگان سریال محبوب Harold & Kumar هستند و هیلد نویسنده فیلم Hot Tub Time Machine برای کمپانی MGM است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.