اولین تصاویر از فیلم Uncharted منتشر شد

18 September 2020 - 00:00

درحالی‌که تولید فیلم Uncharted در برلین در جریان است، اولین تصاویر از پشت‌صحنه‌ی این فیلم مورد انتظار اقتباسی منتشر شد که در آن تام هالند (Tom Holland) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) حضور دارند. این تصاویر باعث شده‌اند که طرفداران گمان کنند این فیلم ممکن است یکی از خطوط داستانی قسمت چهارم سری بازی‌ها که در آن دریک و سالی در یک مزایده حضور داشتند را دارا باشد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که توسط کارگردان سری فیلم‌های Zombieland و فیلم Venom یعنی روبن فلایشر (Ruben Fleischer) کارگردانی می‌شود، مقدمه‌ای بر سری بازی‌های Uncharted خواهد بود و از بازی Uncharted 3: Drake’s Deception جایی که نیتن دریک و همکارش ویکتور سالیوان برای اولین بار با یکدیگر برخورد می‌کنند، الهام گرفته است.

تام هالند، مارک والبرگ، نامزد اسکار آنتونیو باندراس (Antonio Banderas)، بازیگر سریال Grey’s Anatomy سوفیا الی (Sophia Ali) و بازیگر سریال Chilling Adventures of Sabrina تتی گابریل (Tati Gabrielle) بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

بازی‌های ویدیویی اکشن-ماجراجویی Uncharted توسط کمپانی‌های Naughty Dog و Sony Interactive ساخته‌شده‌اند و اولین بازی از این سری Uncharted: Drake’s Fortune نام دارد. داستان این بازی یکی از نوادگان مکتشف سر فرانسیس دریک را دنبال می‌کند، یک شکارچی گنج به نام نیتن دریک که باور دارد محل تقریبی ال‌دورادو (شهر طلایی افسانه‌های آمریکای جنوبی) را از روی یک مجسمه‌ی طلایی نفرین‌شده پیدا کرده است. وقتی یک شکارچی رقیب به معرکه اضافه می‌شود جست‌وجو رقابتی شده و سپس وقتی هیولاها (درواقع نوادگان جهش‌یافته‌ی اسپانیولی‌ها و نازی‌ها) به کسانی که امیدوارند تا جای واقعی گنجینه را پیدا کنند حمله می‌کنند، رقابت تشدید شده و با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

Uncharted توسط Arad/Atlas Entertainment تولید می‌شود و چارلز روون (Charles Roven)، اوی آراد (Avi Arad)، الکس گارتنر (Alex Gartner) و آری آراد (Ari Arad) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند. این فیلم اولین اثری است که PlayStation Productions تهیه‌کنندگی آن را انجام خواهد داد.

جدا از فیلم‌نامه‌های پیشینی که توسط مارک بول (Mark Boal) از فیلم‌های The Hurt Locker و Zero Dark Thirty، نامزد اسکار دیوید او. راسل (David O. Russell)، توماس دین دانلی (Thomas Dean Donnelly) و جاشوا اپنهایمر (Joshua Oppenheimer) از فیلم Doctor Strange، دیوید گونگهایم (David Guggenheim) از فیلم Safe House و جو کارناهان (Joe Carnahan)، فیلم‌نامه‌ی جدید توسط ریف جادکینز (Rafe Judkins)، آرت مارکوم (Art Marcum) و مت هالووی (Matt Holloway) نوشته شده است.

ترویس نایت (Travis Knight) ششمین کارگردانی بود که در طول مدت‌زمان توسعه‌ی ۱۰ ساله‌ی این فیلم از پروژه جدا شد؛ تا پیش از آن راسل، نیل برگر (Neil Burger) کارگردان فیلم Limitless، سث گوردون (Seth Gordon) کارگردان فیلم Baywatch، شاون لوی (Shawn Levy) کارگردان فیلم Free Guy و دن تراختنبرگ (Dan Trachtenberg) کارگردان فیلم ۱۰ Cloverfield Lane کارگردانانی هستند که برای کارگردانی این عنوان به آن پیوسته بودند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.