خلاصه داستان فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد

21 December 2016 - 11:30

فیلم اول Blade Runner به واسطه داستان خود به شهرت نرسید و بیشتر تجربه منحصر به فرد آن مد نظر قرار گرفت. داستان مرکزی پیرامون شخصیت هریسون فورد، ریک دکارد قرار داشت، بلید رانری که از بازنشستگی باز می‌گردد تا به شکار چهار رپلیکانتی (ربات‌هایی شبیه انسان که عمری چهار ساله دارند) برود که سرکش شده‌اند. کارگردان فیلم ریدلی اسکات بود که تجربه او در ژانر علمی‌تخیلی، تاثیر به سزایی در موفقیت چشمگیر آن داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

با قرار گرفتن در عصر ریبوت‌ها و دنباله‌ها، منطقی است که دنباله‌ای برای این فیلم موفق ساخته‌شود؛ این بار کارگردان کار دنیس ویلنو، کارگردان فیلم بسیار موفق Arrival است و رایان گاسلینگ نیز در نقش اصلی قرار دارد. با این وجود، جزئیات کمی در مورد فیلم در اختیار است، ولی به نظر می‌رسد در این دنباله تحت عنوان Blade Runner 2049، داستان‌ها و موضوعات جدیدی مطرح خواهد شد.

وبسایت TrailerTrack که در زمینه فیلم فعالیت دارد، به تازگی خلاصه داستان این فیلم را منتشر کرده‌است که داستان کلی را مطرح می‌کند:

سی سال پس از اتفاقات فیلم اول، بلید رانری جدید که افسر نیروی پلیس لس‌آنجلس است، با نام K (رایان گاسلینگ) به وجود رازی کهنه پی می‌برد که در صورت برملا شدن دنیا را در هرج و مرجی مطلق فرو خواهد برد. اکتشاف K، او را در مسیری قرار می‌دهد که به جستجوی ریک دکارد (هریسون فورد) منتهی می‌شود؛ افسر سابق نیروی پلیس لس‌آنجلس و بلید رانری که به مدت سی سال مفقود شده‌است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.