تاتیانا مازلانی نقش اول سریال مارولی She-Hulk شد

18 September 2020 - 12:30

فقط چند روز پس از انتخاب کت کویرو (Kat Coiro) برای کارگردانی سریال مارولی She-Hulk «شی-هالک»، حالا بازیگر نقش اصلی این سریال محصول دیزنی پلاس هم مشخص شده است. تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) بازیگر مستعد سریال Orphan Black قرار است در این فیلم نقش جنیفر والترز ملقب به شی-هالک را بازی کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جنیفر والترز که توسط استن لی خلق شد، اولین بار در سال ۱۹۸۰ در سری کامیکی The Savage She-Hulk «شی-هالک وحشی» حضور پیدا کرد. پس از یک تصادف، جنیفر که از پسرعمویش بروس بنر خون اضطراری دریافت می‌کند، و به نسخه آرام‌تری از هالک بنر تبدیل می‌شود. والترز بهتر از هالک می‌تواند حالت هیولایی خودش را کنترل کند و با وجود حملات گاه و بیگاه عصبی، همچنان به شغل وکالت ادامه می‌دهد.

مازلانی به تازگی در ریبوت سریال Perry Mason «پری میسن» محصول HBO حضور داشته که کاملا موردتوجه مخاطبان و منتقدین قرار گرفت، و در آنجا نقش مبلغ مسیحی خواهر آلیس را بازی کرد. این بازیگر برنده امی، قبلا با درخشش در سریال علمی تخیلی Orphan Black نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخته بود. او در این سریال نه‌تنها نقش اصلی، بلکه نقش چندین شخصیت مکمل را نیز بازی کرد که در واقع خواهرهای بیولوژیکی شخصیت اصلی بودند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.