ایثن هاک مستند زندگی جوآن وودوارد و پل نیومن را می‌سازد

18 September 2020 - 14:00

کمپانی Nook House Productions، ایثن هاک (Ethan Hawke) را برای کارگردانی مستندی درباره زندگی و کار جوآن وودوارد (Joanne Woodward) و پل نیومن (Paul Newman) در اختیار گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تولید کنندگان این مستند امیلی (Emily Wachtel) واچتل و لیزا لانگ ادلر (Lisa Long Adler) از کمپانی Nook House Productions و آدام گیبس و رایان هاک از کمپانی Under the Influence Productions هستند.

هاک در پیامی قول داده که نگاه نادر و انحصاری بر حرفه هر دو بازیگر و رابطه پیچیده ۵۰ ساله آنها داشته باشد.

داستان عشق نیومن و وودوارد داستان واقعی است که برای هالیوود نوشته شده است. این دو اولین بار اوایل دهه ۵۰ همدیگر را دیدند. آن زمان آنها سر نمایش درام رومانتیک Picnic در نیویورک  سیتی همکاری داشتند. بعد از آن نمایش هر دو راهی هالیوود شدند و دوباره سر فیلم The Long, Hot Summer همکار شدند. در پایان فیلم برداری، داستان عشق آنها شروع شد و این دو بطور مخفیانه با هم زندگی کردند تا اینکه سال ۱۹۵۸ در لاس وگاس ازدواج کردند.

این دو بازیگر ۵ دهه سفر کردند و سه دخترشان را در Connecticut بزرگ کردند و نیومن در کارش پیشرفت کرد. هر دو بخاطر تعادلی که بین زندگی و کارشان برقرار کرده بودند، جشن گرفتند و در سیاست و کارهای خیرخواهانه نقش فعال داشتند.

نیومن سال ۲۰۰۸ چند ماه بعد از پنجاهمین سالگرد ازدواجشان درگذشت.

این دومین مستندی است که هاک کارگردانی می‌کند. او قبلا مستند Seymour:  An Introduction  را ساخته که درباره کار سیمور برنستین (Seymour Bernstein )، نوازنده پیانو کلاسیکی که کارش را در سن ۵۰ سالگی رها کرد تا زندگی شخصی آرامی بعنوان یک مربی موسیقی و آهنگساز داشته باشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.