شبکه AMC و نورمن ریدس سریال اقتباسی وسترن Undone By Blood را می‌سازند

18 September 2020 - 14:30

نورمن ریدس (Norman Reedus) بازیگر سریال The Walking Dead برای ساخت سریال اقتباسی Undone By Blood or the Shadow of a Wanted Man که براساس کامیکس وسترن AfterShock است به شبکه AMC پیوسته است. او احتمالا یکی از نقش‌های اصلی سریال را ایفا خواهد کرد. سایت خبری ددلاین گزارش داده که این بازیگر ۵۱ ساله اخیرا قراداد ۲ ساله‌ای با استودیو AMC Studios امضا کرده تا همکاری ریدس و AMC بعد از ۱۰ سال کار کردن سر سریال زامبی این شبکه، محکم گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

Undone By Blood or the Shadow of a Wanted Man نوشته لانی ندلر (Lonnie Nadler) و زک تامپسون (Zac Thompson) است و سامی کیولا (Sami Kivelä) طراح آن است و اوایل امسال چاپ شد. این کامیکس سال ۱۹۷۰ را نشان داده و داستان اتل گرادی لین است که سعی دارد انتقام مرگ خانواده‌اش را با بازگشت به زادگاهش در Sweetheart، آریزونا، برای پیدا کردن قاتل بگیرد.

در خلاصه رسمی داستان آمده:

در حالیکه اتل شهر و ساکنینش را هدایت می‌کند، متوجه می‌شود که لایه نازک عجیبی، تاریکی آبجوسازی را مخفی می‌کند. او چاره‌ای جز رفتن در دل تباهی و خشونت ندارد. تنها دوست او، رمان Old West  است و او به دنبال تفنگدار مشهوری به نام سالامون ایتن می‌گردد. با آشکار شدن داستان‌، عشق به داستان در واقعیت تجلی پیدا میکند.

این سریال اقتباسی توسط ریداس، جوآن کولونا (JoAnne Colonna) و آماندا ورنون (Amanda  Vernon) از طریق کمپانی Bigbaldhead و ندلر، تامپسون و لی و جان کرامر (Lee Kramer and Jon Kramer) تولید می‌شود.

تامپسون در پیامی اظهار داشته:

کار کردن با نورمن و تیم خلاق Bigbaldhead برای ساخت اثر تلویزیونی Undone by Blood رویایی است که به واقعیت تبدیل شده است. از همان روزی که درباره این پروژه صحبت کردیم، مشخص بود همه ما دلایل یکسانی برای ساخت آن داریم. ژانر وسترن سایه طولانی بر صنعت فیلمسازی آمریکایی افکنده و ساخت سرایالی که تاثیر این میراث را نشان می‌دهد هیجان انگیز است. ساختار روایی داستان آن را برای تلویزیون عالی کرده است. طرفداران وسترن‌های کلاسیک داستان‌های سرجیو لئون درباره عدالت در مرز را خواهند دید. و طرفداران نئو وسترن‌های برادران کوئن نیز از آنها خواهند شنید. این ژانر غنی است.

او در ادامه افزود:

نمی‌خواهم دروغ بگویم. احتمال اینکه نورمن ریدس یکی از نقش‌های اصلی سریال باشد خیلی زیاد است چون او مناسبِ نقش تفنگداری مثل سالامون اتون است. نورمن می‌داند سالامون مثل خودش است. او هرچه را ما در این شخصیت دیدیم، دیده و صادقانه بگویم که نورمن هم کابوی است. خیلی دوست داریم او را در این نقش ببینیم. پخش سریال Undone by Blood با مخاطب جدید هیجان انگیز است و ما آماده‌ی دیدن اتل گرادی لین هستیم.

منبع: ComingSoon

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.