بازیگری از فیلم‌های هری پاتر به جمع بازیگران فصل سوم Fargo پیوست

21 December 2016 - 13:00

از زمان پخش درام تاریک شبکه FX در سال ۲۰۱۴، فارگو همیشه مورد اقبال منتقدان بوده‌است. این سریالِ آنتولوژی (سریالی که هر فصل آن داستانی متفاوت دارد) که بر اساس فیلم برادران کوهن با همین نام ساخته شده‌است، در هر فصل خود کاراکترها و فضایی متفاوت را معرفی می‌کند. داستان فصل دوم سریال، در سال ۱۹۷۹ و با حضور بازیگرانی چون کریستن دانست (Kirsten Dunst) و پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش اصلی جریان داشت و موفقیت‌های بساری را در فصل جوایز به دست آورد؛ از جمله مراسم Critics’ Choice Awards در سال گذشته که بسیاری از جوایز را از آن خود کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

از آنجایی که خبری از سریال در سال ۲۰۱۶ نبود و به احتمال زیاد تا فصل سوم فاصله بسیاری داریم، طرفداران مشتاق هستند تا اخبار بیشتری در مورد این سریال به دست آوردند. تا به این لحظه می‌دانیم که فصل سوم قصد دارد همان فضای فصل‌های قبلی را ادامه دهد و تهیه‌کنندگان برای داستان این فصل که در سال ۲۰۱۰ جریان خواهد داشت، بازیگرانی عالی را به کار گرفته‌اند. با حضور بازیگرانی چون مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) و ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، سریال کماکان با تکمیل تیم بازیگری خود فاصله دارد و قصد دارد همین مسیر را در انتخاب بازیگران عالی ادامه دهد. در آخرین خبر پیرامون بازیگران سریال، مطلع شدیم یکی بازیگران دنیای فیلم‌های هری پاتر به این سریال اضافه شده‌است.

به گزارش EW، دیوید تیولیس (David Thewlis) در فصل سوم سریال فارگو نقش V.M. Vargas را خواهد داشت. در توصیف این شخصیت آمده‌است:

شخصیتی مرموز و معتقد به نظام سرمایه داری که خبر بدی را به شخصیت امیت (ایوان مک‌گرگور) خواهد داد و آن اینکه آنها قرار است با یکدیگر شراکت داشته‌باشند. شخصیتی که خط کاری او خارج از قانون قرار دارد.

فصل سوم سریال فارگو در سال ۲۰۱۷ به شبکه FX باز خواهد گشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.