تریلر Pixie منتشر شد: جان سالم به در بردن کمی ایمان و یک عالمه تفنگ می‌خواهد

18 September 2020 - 16:00

 کمتر از یک هفته بعد از اینکه کمپانی به حق توزیع تریلر کمدی Pixie در آمریکا شمالی دست یافت، کمپانی پارامونت پیکچرز انگلیس اولین تریلر فیلم با بازی اولیویا کوک (Olivia Cooke) و الک بالدوین (Alec Baldwin) را منتشر کرده است. این فیلم داستانِ زندگی پیکسی با بازی کوک است که قصد دارد انتقام مرگ مادرش را با مغز متفکر یک دزدی شدن، بگیرد. نقشه‌های اشتباه از آب درآمده و او خودش را در حال فرار در حومه شهر ایرلند با دو مرد جوان با بازی هاردی و مک‌کارمک می‌بیند که تحت تعقیب یک آدمکش روانی و گروه خلافکاری از کشیش‌های تفنگدار قرار گرفته‌اند. او باید فکرش را بکار بیندازد و سعی کند حق زندگی کردن را برای خود بدست آورد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بن هاردی (Ben Hardy)، داریل مک‌کارمیک (Daryl McCormack) و کولم مینی (Colm Meaney) دیگر بازیگران Pixie هستنند.

بارنابی تامپسون (Barnaby Thompson) کارگردان و تولید کننده این تریلر کمدی با فیلمنامه‌ای از پرستون تامپسون (Preston Thompson) است. جیمز کلایتون (James Clayton) به همراه پیتر تاچ (Peter Touche) و سامانتا آلوینتون (Samantha Allwinton) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

جاناتان سبا (Jonathan Saba) و بیل برومیلی (Bill Bromiley) قرارداد کمپانی Saban Films با کمپانی Endeavor Content را بسته‌اند. کمپانی Endeavor Content فروش بین‌المللی فیلم را برعهده دارد و پارامونت پیکچرز در انگلیس و ایرلند اکرانش می‌کند. کمپانی‌های Ingenious Media و Fragile Films با حمایت Northern Ireland Screen سرمایه‌گذاران فیلم هستند که در ایرلند شمالی فیلمبرداری شده است.

فیلم Pixie فعلا قرار است ۲۵ اکتبر در انگلیس اکران شود و اکران آمریکا شمالی آن به تصمیم کمپانی Saban بستگی دارد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.