نظر ازرا میلر درباره ی شخصیت The Flash

21 December 2016 - 19:42

هنوز یکسالی از اکران فیلم بتمن علیه سوپرمن:طلوع عدالت (Batman v Superman:Dawn of Justice) نگذشته بود که اعلام شد لیگ عدالت (Justice League) در هفدهم نوامبر سال ۲۰۱۷ به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) اکران خواهد شد. ازرا میلر (Ezra Miller) به عنوان فلش (The flash) ایفای نقش می‌کند و با همراهی بتمن (Batman)،سوپرمن (Superman)،واندر وومن (Wonder Woman)،آکوامن (Aquaman) و سایبورگ (Cyborg) به مقابله با استپن ولف (Steppenwolf) و سپاه دارک سایدش می پردازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اوایل این هفته پیش از آنکه یک تریلر جدید از لیگ عدالت منتشر شود، یک تصویر تبلیغاتی منتشر شد که در آن بتمن و واندر وومن به همراه فلش را بهت زده اما آماده مبارزه ترسیم کرده‌بود.

justice-league-the-flash-batman-wonder-woman

عکس فوق را Entertainment Weekly منتشر کرد که با نقل قولهایی از اسنایدر و میلر همراه بود. اسنایدر به نوبه خود اظهار کرد:

من از ترکیب این عناصر(بازیگران و کاراکترها) در لیگ عدالت بسیار راضی هستم.

و میلر هم با استفاده از ادبیاتی خاص و تمثیلی، کاراکترها را اینگونه توصیف کرد:

فلش همانند بچه ای تخس است که همه را اذیت می‌کند اما نه از روی غرض و با کسی خصومتی ندارد. بتمن و آکوامن هم حکم پدر و عمویی بداخلاق را دارند که همیشه اخم‌هایشان در هم است. اما واندر وومن مانند مادری مهربان است که هرچقدر فلش او را اذیت می‌کند از دستش عصبانی نمی‌شود!

 

با توجه به گفته های میلر این سوال پیش می‌آید که با این وضعیت، فلش و دیگر کاراکتر ها چطور با یکدیگر کنار می‌آیند؟ هنوز جوابی قاطعانه برای این سوال منتشر نشده‌است! اما می‌توان اینطور استنباط کرد که فلش با داشتن شخصیتی مسخره و در عین حال کودن، برخی خلاء ها را میان قهرمان‌های داستان پر می‌کند به اصطلاح زیر پوستشان نفوذ می‌کند و آنها را کنار یکدیگر نگاه می‌دارد. این عامل باعث اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش آنها می شود تا حماسه‌ای بزرگ را در صحنه مبارزه بیافرینند و همین موضوع است که اسنایدر را از ترکیب کارکترها خرسند کرده‌است.

منبع:screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.