نوآ هالی از وضعیت جدید فیلم Star Trek می‌گوید

18 September 2020 - 22:30

ماه گذشته خبر ناامید کننده‌ای درباره فیلم Star Trek ساخته نوآ هالی (Noah Hawley) شنیدیم که ممکن است تولیدش توسط پارامونت پیکچرز متوقف گردد چون این استودیو در برنامه پخش خود تجدید نظر کرده ولی سازنده سریال Fargo در مصاحبه با سایت خبری ورایتی نسبت به شرایط فیلم امیدواری داده و اطلاعات جدیدی در رابطه با داستان منتشر کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هالی گفته که خبر توقف ساخت این پروژه علمی تخیلی صحت ندارد و این فیلم همچنان در حال ساخت است و منتظر تصمیم مدیر جدید استودیو، اما واتس (Emma Watts) است که قبلا با این نویسنده و کارگردان سر پروژه Lucy in the Sky بعنوان تهیه کننده اجرایی فاکس همکاری داشته است. او همچنین گفته که کار نوشتن فیلمنامه Star Trek  به اتمام رسیده و منتظر طراحان صحنه است و برخلاف گزارشات پیشین حتی قصد داشته بازیگران فرنچایز جی جی ابرامز (J.J. Abrams) را بازگرداند و شخصیت‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد که ارتباطی با فرنچایز قبلی و فصل اول سریال فارگو دارند، مثل زمانی که استاورو میلو کیف پر پولی که کارل شوالتر را در فیلم برادران کوئن پنهان کرده بود، را پیدا می‌کند.

هالی اظهار داشته:

ما کار Kirk یا Picard را انجام نمی‌دهیم. ما از اول شروع کرده‌ایم و این به ما اجازه می‌دهد کاری را کنیم که با فارگو کردیم جایی که سه ساعت اول شما میگی: این اصلا ربطی به فیلم ندارد. و سپس پول را پیدا می‌کنی و مخاطب را به جایی می‌بری که دوست دارد.

واتس اخیرا مدیر کمپانی پارامونت شده و در حال ارزیابی مجدد برنامه پخش استودیو است چون اکران Star Trek  چهار سال است که رو هواست.

منابع خبری قبلا گفته بودند فیلم هالی بازیگران جدیدی برای شخصیت‌هایش خواهد داشت و بازیگران کلوین را برنمی‌گرداند و قهرمانان برای درمان ویروس کشنده‌ای تلاش می‌کنند. هرچند پارامونت هیچ چیزی را فعلا تایید نکرده و توضیحی درباره توقف تولید این پروژه ارائه نداده است. تارانتینو پروژه‌ای که اسمیت نوشته بود را کنار گذاشت اما گفت که شاید آن فیلم زمانی با داستانی درباره قسمت کلاسیک Star Trek با شرایط گانگستری دهه ۳۰ ساخته شود.

هر دو پروژه توسط استودیو متوقف گردیدند اما پروژه دوم گزینه مهم‌تری است و استودیو آن را اسپین آفی مانند اسپین آف لوگان برای مردان ایکس می‌داند.

حالا که سری‌های Discovery و Picard برای این استودیو موفق ظاهر شده‌اند، شاید استودیو پارامونت بخواهد فیلم Star Trek را پیش ببرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.