جف گلدبلوم و ایوا لانگوریا به دنباله‌ی بچه رئیس پیوستند

19 September 2020 - 09:00

جف گلدبلوم (Jeff Goldblum)، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt) و ایوا لانگوریا (Eva Longoria) به جمع صداپیشگان The Boss Baby: Family Business پیوستند. این اثر محصول کمپانی DreamWorks Animation دنباله‌ی انیمیشن The Boss Baby منتشرشده در سال ۲۰۱۷ است که نامزدی جایزه‌ی اسکار را نیز به‌دست آورده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

جیمز مارسدن (James Marsden) و ایمی سیدریس (Amy Sedaris) نیز جزو صداپیشگان این عنوان هستند و الک بالدوین (Alec Baldwin) به‌عنوان صداپیشه‌ی شخصیت اصلی، تد تمپلتون و جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) و لیزا کودرو (Lisa Kudrow) به‌عنوان صداپیشگان والدین، تد و جنیس تمپلتون بازخواهند گشت.

تام مک‌گراث (Tom McGrath) برای کارگردانی این دنباله بازخواهد گشت و جف هرمن (Jeff Hermann) از انیمیشن Kung Fu Panda 3 این عنوان را که در ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) توسط کمپانی Universal اکران خواهد شد را تهیه‌کنندگی خواهد کرد. مایکل مک‌کالرز (Michael McCullers) که فیلم‌نامه‌ی فیلم نخست را نوشته بود، نویسندگی Family Business را نیز انجام داده است.

مک‌گراف طی بیانیه‌ای گفت:

چیزی که باعث لذت بردن هرروزه‌ی من می‌شود تنها دیدن صداپیشگانمان که یک دیالوگ را خنده‌دار یا به آن احساسات تزریق می‌کنند نیست، بلکه مشاهده‌ی فرآیندی است که آن‌ها از خلاقیت خود استفاده کرده و به شخصیت‌ها روح می‌بخشند.

«کسب‌وکار خانوادگی» سال‌ها پس از فیلم سال ۲۰۱۷ رخ می‌دهد، جایی که برادران تمپلتون – تیم (مارسدن) و برادر کوچک‌تر بچه رئیسش تد (بالدوین) – بالغ شده و از یکدیگر فاصله گرفته‌اند.

به گفته‌ی کمپانی DreamWorks Animation، تیم اکنون یک پدر مزدوج است و تد مدیرعامل یک صندوق پوشش ریسک است اما یک بچه رئیس جدید موجب نزدیکی دوباره‌ی آن‌ها به یکدیگر شده و منبع الهامشان برای شروع یک تجارت خانوادگی تازه می‌شود.

تیم و همسرش کارول (لانگوریا) به همراه دختر هفت ساله‌شان تابیتا (گرینبلات) و نوزاد تازه‌شان تینا (سیدریس) در حومه‌ی شهر زندگی می‌کنند.  تابیتا علاقه دارد مانند عمویش تد شود اما تیم نگران است که او با سخت کارکردن کودکی‌اش را از دست بدهد.

وقتی تینا فاش می‌کند که یک مأمور مخفی از شرکت بچه‌ها است و مأموریت دارد تا رازهای تاریک پشت مدرسه‌ی تابیتا و مؤسس مرموز آن دکتر آرمسترانگ (گلدبلوم) را برملا کند، این مسئله باعث اتحاد دوباره‌ی برادران تمپلتون از راه‌های غیرمنتظره‌ای می‌شود که آن‌ها را به سمت ارزیابی دوباره‌ی معنی خانواده و کشف اهمیت حقیقی آن هدایت می‌کند.

گلدبلوم اکنون مشغول فیلم‌برداری فیلم Jurassic World: Dominion است و سابقاً صداپیشگی یک شخصیت را در فیلم Isle of Dogs به کارگردانی وس اندرسن (Wes Anderson) انجام داده است.

گرینبلات اخیراً در فیلم The One and Only Ivan محصول Disney+ حضور پیدا کرده و صداپیشگی ولمای جوان را در انیمیشن Scoob! محصول Warner Animation انجام داده است.

آخرین حضور لانگوریا بر روی پرده‌ی نقره‌ای با فیلم Dora and the Lost City of Gold و بازسازی فیلم Overboard همراه بوده است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.