تاریخ اکران Hotel Transylvania 4 تغییر نکرده است

19 September 2020 - 09:30

مدت‌ها بود که از جدیدترین دنباله‌ی انیمیشنی کمپانی Sony Pictures یعنی Hotel Transylvania 4 خبری به گوش نمی‌رسید، اما اکنون به نقل از Variety این اثر که آدام سندلر (Adam Sandler) را در رأس صداپیشگان خود دارد همچنان در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد و بازگشت سلنا گومز (Selena Gomez) برای صداگذاری نقش میوس رسماً تأیید شد. این خواننده/بازیگر/ترانه‌سرا/تهیه‌کننده‌ی ۲۸ ساله‌ی آمریکایی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Hotel Transylvania 4 توسط جنیفر کسکا (Jennifer Kluska) و درک درایمن (Derek Drymon) بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خالق این فرانچایز گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky) که پیش‌تر برای کارگردانی قسمت چهارم نیز پس از سه فیلم نخست انتخاب شده بود، کارگردانی خواهد شد. تارتاکوفسکی و میشل مرداکا (Michelle Murdocca) نیز دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر هستند و آلیس دیوی گلدستون (Alice Dewey Goldstone) تهیه‌کنندگی آن را انجام خواهد داد.

تاکنون حضور آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سمبرگ (Andy Samberg)، دیوید اسپید (David Spade)، مالی شنون (Molly Shannon)، استیو بوشمی (Steve Buscemi)، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key)، اشر بلینکوف (Asher Blinkoff)، کوین جیمز (Kevin James)، فران درشر (Fran Drescher)، کاترین هان (Kathryn Hahn) و جیم گفیگان (Jim Gaffigan) برای صداگذاری شخصیت‌ها در این انیمیشن تأیید شده است.

آخرین فیلم این سری Hotel Transylvania 3: Summer Vacation نام داشت که تابستان سال قبل اکران شد و ۱۶۷/۵ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی که رقمی نزدیک به فروش خانگی فیلم دوم است، کسب کرد. فروش بین‌المللی فیلم ۵۲۸/۵ میلیون دلار بود و مجموعه فروش کلی این فرانچایز تا به اینجای کار ۱/۳۶ میلیارد دلار بوده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.