مراحل ساخت فیلم The Flash از سال ۲۰۲۱ شروع می‌شود

19 September 2020 - 10:30

طبق گزارش‌ها کمپانی برادران وارنر شروع مراحل ساخت فیلم The Flash را در تاریخ مارس ۲۰۲۱ (۱۶ اسفند ماه) برنامه‌ریزی کرده است که حدود ۵ سال از اولین حضور فلش در دنیای سینمایی DC می‌گذرد. با این حال قابل درک است که تاریخ گفته شده می‌تواند به علت ویروس کرونا جا به جا شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گزارش دیگری مبنی بر این است که برادران وارنر نقش کوتاهی را به بازیگر نقش سایبورگ در فیلم Justice League با نام ری فیشر (Ray Fisher) برای بازی در این فیلم پیشنهاد داده‌اند.

فیلم The Flash دنیای سینمایی DC از سال ۲۰۱۴ در مرحله توسعه قرار داشته است و این فیلم از آن موقع تا حالا دستخوش مشکلات پشت پرده زیادی بوده است از جمله تغییر کارگردان و فیلم‌نامه. در پی امضا قرارداد اندی موسکیتی (Andy Muschietti) کارگردان فیلم It برای کارگردانی این فیلم، بالاخره برادران وارنر سال ۲۰۲۲ را برای انتشار این فیلم انتخاب کردند. تائید شده است که بن افلک (Ben Affleck) و مایکل کیتون (Michael Keaton) هر دو در نقش نسخه‌های مختلف بتمن، در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

برادران وارنر ابتدا در سال ۲۰۱۷ اعلام کردند که فیلم The Flash از داستان Flashpoint در کمیک‌ها الهام خواهد گرفت. گذشته از همه این‌ها این داستان قبلاً در قالب انیمیشن و سریال در Arrowverse به نمایش درآمده بود. در سال ۲۰۱۳ برادران وارنر انیمیشن Justice League: The Flashpoint Paradox را منتشر کردند. چند سال بعد،‌ سریال The Flash شبکه CW اقتباس خود را از این داستان در فصل سوم این سریال پخش کرد. به این علت منطقی به نظر می‌آید که بخش فیلم‌های برادران وارنر می‌خواهند چیزی بسازند که در میان این اقتباس‌ها بدرخشد. علاوه بر این، دست‌کاری جدول زمانی در داستان این فیلم می‌تواند مشکل پیوستگی فیلم‌های DCEU را حل کند.

در حال حاضر فیلم فلش قرار است با کارگردانی اندی موسکیتی و با بازی ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش در تاریخ یکم جولای ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱) اکران شود. میلر اولین بار در نقش فلش در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice حاضر شد سپس بعد از آن او در فیلم Justice League نیز در نقش فلش نقش‌آفرینی کرد.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.