Mulan فروش خالص ۲۶۰ میلیون دلاری را در دیزنی پلاس کسب کرده است

19 September 2020 - 11:00

در حالی که فیلم Tenet‌ و دیگر فیلم‌های اکران شده در سینماها در باکس آفیس در حال دست‌وپا زدن بودند، دیزنی تصمیم گرفت که فیلم Mulan را به صورت اینترنتی در پلتفرم دیزنی پلاس با هزینه ۳۰ دلار پخش کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های Yahoo، به نظر می‌رسد که این ریسک دیزنی به ثمر نشسته و این فیلم توانسته است که حدود ۲۶۰ میلیون دلار فروش خالص جهانی را به دست آورد.

آشکار شدن میزان فروش این فیلم در پی گزارش دیزنی از آخرین درآمد آن‌ها به دست آمده است که آن‌ها در این گزارش اعلام کرده‌اند که پلتفرم دیزنی پلاس بیش از ۶۰ میلیون عضو را تا به حال در خود دارد. بر اساس این آمار و ارقام ۷Park’s data بر این باور است که ۹ میلیون از کاربران این پلتفرم یا ۲۹ درصد از کاربران این سرویس در آمریکا این فیلم را خریداری کرده‌اند. این اخبار خوبی برای دیزنی است چرا که آن‌ها با این وضع سینماها توانسته‌اند این همه پول را به دست آورده و حتی خبر خیلی بهتری است چون که وضع فروش این فیلم در سینماها اصل خوب نیست و این فیلم تا حالا توانسته است تنها ۳۷ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی به دست آورد.

بر اساس گزارش‌های مبنی بر دانلود برنامه‌ها، میزان دانلود برنامه دیزنی پلاس بین تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه) و ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور ماه) ۶۸ درصد افزایش یافته در حالی که میزان خرج کردن کاربران در این برنامه ۱۹۳ درصد افزایش یافته است.

برخی از بازیگران این فیلم عبارت‌اند از:

لیو ییفئی (Liu Yifei) در نقش مولان، دانی ین (Donnie Yen) در نقش فرمانده تانگ، جیسون اسکات لی (Jason Scott Lee)، یوسون ان (Yoson An)، گونگ لی (Gong Li) و جت لی (Jet Li) در نقش امپراطور.

کارگردانی این فیلم توسط نیکی کارو (Niki Caro) انجام شده و فیلم‌نامه این فیلم نیز بر اساس شعر The Ballad of Mulan توسط ریک جفا (Rick Jaffa)، آماندا سیلور (Amanda Silver)، الیزابت مارتین (Elizabeth Martin) و لورن هاینک (Lauren Hynek) نوشته شده است.

دیزنی هنوز به صورت رسمی آمار و ارقامی را از این فیلم منتشر نکرده ولی مدیر مالی آن‌ها با نام کریستین مک‌کارتی (Christine McCarthy) اعلام کرده است که کمپانی‌شان تا به حال از عملکرد فیلم Mulan بسیار راضی است. آیا به نظرتان دیزنی به قدری راضی است که فیلم Black Widow و انیمیشن Soul را به جای پخش در سینماها در دیزنی پلاس هم منتشر کند؟

فیلم مولان در حال حاضر به صورت اختصاصی در پلتفرم دیزنی پلاس با هزینه ۳۰ دلار قابل دسترس است.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.