شبکه ABC فصل دوم سریال Stumptown را کنسل کرد

19 September 2020 - 15:00

بعد از تمدید سریال Stumptown برای فصل دوم در مه گذشته، سایت خبری ددلاین گزارش داده که شبکه ABC نظرش را عوض کرده و این درام اکشن با بازی کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) را بعد از یک فصل کنسل کرده است. طبق گزارش منابع بیرونی، این تصمیم بخاطر تعویق در تولید سریال بخاطر بیماری کرونا گرفته شده است. استودیو  ABC Signature در حال پیدا کردن شبکه یا استریمر جدیدی برای سریال است.  در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال تنها سریالی نیست که بعد از تمدید، کنسل شده است. شبکه نتفلیکس نیز اخیرا سریال‌های محبوب The Society و I Am Not Okay With This  را بخاطر مشکلات پیش آمده در تولیدشان بدلیل شیوع بیماری کرونا کنسل کرده است.

سریال Stumptown  براساس مجموعه رمان‌های گرافیکی با همین نام و نوشته گرگ روکا (Greg Rucka) و طرح متیو سات‌ورث (Matthew Southworth) است. این سریال داستان دکس پاریوس، سرباز ارتش قوی و باهوش با زندگی عاشقانه پیچیده، قرض و برادری که در لهستان است و باید مراقبش باشد، است. مهارت‌های نظامی او باعث شده تا بسیار کار کشته باشد اما سبک مغرورانه‌اش او را بیشتر هم خط خلافکاران و دشمن پلیس کرده است.

بازیگران این سریال اسمالدرز در نقش دکس پاریوس، جیک جانسون (Jake Johnson) در نقش گری مک کانل، مایکل ایلی (Michael Ealy) در نقش کارآگاه مایلز هافمن، تنتو کاردینال (Tantoo Cardinal) در نقش سو لین بلکبرد، کول سیبو (Cole Sibus) در نقش انسل پاریوس و آدریان مارتینکس (Adrian Martinex) در نقش تومی و کامرین منهیم (Camryn Manheim) در نقش کاسگراو هستند.

این سریال کاری از جیسون ریچمن (Jason Richman) است که تهیه کننده اجرایی سریال به همراه روبن فلیچر (Ruben Fleischer)، دیو برنارد (Dave Bernad)، گرگ روکا، متیو سات‌ورث و جاستین گرینوود (Justin Greenwood) است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.