نسخه‌ی لایو اکشن انیمیشن Your Name ساخته می‎‎شود

19 September 2020 - 23:00

لی آیزاک چونگ (Lee Isaac Chung) بازنویسی و کارگردانی فیلم Your Name را از روی انیمیشنی به همین نام، که یک درام فانتزی عاشقانه در سال ۲۰۱۶ و محصول کشور ژاپن بود، با همکاری کمپانی‌های Paramount و Bad Robot و Toho برعهده دارد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

چونگ روی پیش‌نویس فیلم‌نامه با امیلی وی گوردون (Emily V. Gordon) کار می‌کند. فیلم‌نامه در اصل به ابتکار نویسنده فیلم Arrival، اریک هیزرر (Eric Heisserer)، نوشته شده است.

جی جی آبرامز (J.J. Abrams) از کمپانی Bad Robot همراه با گنکی کاومورا (Genki Kawamura) که تهیه‌کننده اصلی است، تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارند. کمپانی Toho در ژاپن و کمپانی Paramount در سایر مناطق فیلم را منتشر می‌کنند. در این نسخه از بازسازی فیلم، دو نوجوان کشف می‌کنند که به طور جادویی و متناوب بدن‌هایشان با یکدیگر عوض می‌شود. زمانی که یک فاجعه زندگی آن‌ها را تهدید می‌کند، آن‌ها باید برای دیدار و نجات دنیای خود اقدام به سفر کنند.

انیمیشن اصلی هنوز هم یکی از پربازدیدترین کار‌هاست و فروشی معادل ۳۰۳ میلیون دلار داشته است و وقتی حق فروش آن در سال ۲۰۱۷ به بازار راه یافت، بلافاصله به یکی از داغترین بسته‌های فروش بدل شد. با توجه به این که آبرامز از علاقه‌مندان به نسخه اصلی بود، کمپانی‌های Paramount و Bad Robot فرصت را غنیمنت شمردند و برای دست‌یابی به حق امتیاز آن، به سرعت اقدام کردند.

در مورد کارگردان جدید، چونگ پسر یک مهاجر کره‌ای است که در یک مزرعه کوچک در روستاهای آرکانزاس بزرگ شده است و سپس در دانشگاه ییل تحصیل کرده است، قبل از آنکه برنامه‌های خود برای تحصیل در دانشکده پزشکی را برای کسب مدرک MFA رها کند.

اولین فیلم او Munyurangabo برای اولین بار در جشنواره کن با استقبال زیادی روبه‌رو شد. آخرین فیلم چونگ Minari به همراه فیلم‌های Plan B و A24 برنده جایزه بزرگ هیئت داوران و تماشاگران در Sundance 2020 شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.