سونی از ساخت The Emoji Movie خبر داد| تیزر تریلر انیمیشن منتشر شد

22 December 2016 - 15:10

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و توسعه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، ایموجی‌ها نیز پای خود را به زندگی مردم باز کردند به طوری‌که اکثر ما در طول روز بارها و بارها از آنها استفاده می‌کنیم. حال شرکت سونی بسیار زیرکانه و هوشمندانه از این قضیه ایده گرفته و مشغول ساخت فیلم ایموجی‌ها (The Emoji Movie) است که در تاریخ چهارم اوت سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم ایموجی‌ها در دنیایی پر رمز و راز درون آخرین نسل از گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی زندگی می‌کنند که احتمال می‌رود سونی آخرین محصولاتش را نیز در این فیلم به نمایش بگذارد!

ستارگان و کمدین‌هایی همچون استیون رایت (Steven Wright)، تی.جی میلر (T.J Miller)، جیمز کوردن (James Corden) و ایلانا گلیزر (ilana glazer) صداپیشگی برخی از کاراکترها را بر عهده دارند. آنتونی لئوندیس (Anthony Leondis) این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که با همکاری اریک سیگل (Eric Siegel) نوشته‌اند، کارگردانی می‌کند. لئوندیس و سیگل تمام تلاششان را می‌کنند تا چیزی که در ذهنشان می‌گذرد را به همان خوبی در قالب این فیلم به بیننده منتقل کنند.

احتمال می‌رود که در این فیلم نسخه‌های جدید برخی نرم افزارهای گوشی‌های هوشمند هم حضور داشته‌باشند و ایموجی‌ها نیز در خط داستان از آنها استفاده کنند.
استودیو کلمبیا پیکچرز نیز در ساخت این فیلم با سونی همکاری می‌کند و اخیرا هم یک تیزر تریلر را از این فیلم منتشر کرده‌است. عوامل سازنده امید دارند که این فیلم موفق‌تر از عناوینی همچون فیلم انگری بردز (Angry Birds) و ترولز (Trolls) ظاهر شود. می‌توانید در پایین نخستین تیزر تریلر فیلم را مشاهده کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰

منبع:Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hold the Door says:

    ایده جالبی دارن
    اما کارشون دقیقا عینه راه رفتن رو لبه ی تیغه !
    همون قد که فیلم میتونه داستان جذابی دشاته بشاه از اون طرف میتونه یه داستان درجه ۳ یا ۴ داشته باشه !
    امیدوارم فیلم موفقی باشه!