پتن اسوالت و بایرون من به انیمیشن Heroes of the Golden Masks پیوستند

20 September 2020 - 11:00

پتن اسوالت (Patton Oswalt) و بایرون من (Byron Mann) برای صداپیشگی در انیمیشن Heroes of the Golden Masks به کریستوفر پلامر (Christopher Plummer) و ران پرلمن (Ron Perlman) پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پتن اسوالت و بایرون من که در انیمیشن نتفلیکس با نام Altered Carbon نیز صداپیشگی کرده بودند قرار است در انیمیشن ساخت Arcana Studios با نام Heroes of the Golden Masks صداپیشگی کنند.

داستان این انیمیشن ماجراجویی فانتزی درباره نوجوان آمریکایی است که به صورت جادویی و عجیبی به شهر باستانی و گم‌شده Sanxingdui در گذشته تلپورت می‌شود.

اسوالت در نقش کاراکتر Aesop، قهرمان آتلانتیسی مهربان و بایرون من در نقش جنگجویی اصیلی با نام Jiahao در این انیمیشن حضور خواهند داشت. این انیمیشن که توسط شان پاتریک اورایلی (Sean Patrick O’Reilly) کارگردانی خواهد شد قرار است در آوریل سال ۲۰۲۱ میلادی (فروردین ماه ۱۴۰۰) در جهان منتشر شود.

گوردون مک‌چی (Gordon McGhie) و تروی تایلر (Troy Taylor) تولیدکنندگان این انیمیشن هستند.

کارگردان Heroes of the Golden Masks در بیانیه‌ای گفت:

ما بسیار مفتخر هستیم که بار دیگر با گروه فوق‌العاده‌ای از بازیگران برای ساخت این انیمیشن که به طور حتم نقطه عطفی برای استودیو Arcana خواهد بود کار کنیم. Heroes of the Golden Masks جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ای است که تا به حال روی آن کار کرده‌ایم و مشتاقانه منتظریم تا تماشاگران را به دیدن این انیمیشن پرهیجان اکشن در سال بعد دعوت کنیم.

استودیو کانادایی Arcana که متخصص تبدیل رمان‌های گرافیکی و کمیک بوک‌ها به فیلم است، یک بخش انیمیشن‌سازی نیز برای تولید فیلم و سریال‌های انیمیشنی مختلف در خود دارد. انیمیشن‌های دیگری که این استودیو ساخته است شامل Ultraduck ،Miskatonic و Go Fish هستند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.