تاریخ اکران انیمیشن Connected تغییر کرد

20 September 2020 - 10:30

انیمیشن Connected سونی پیکچرز پاییز امسال منتشر نخواهد شد. این انیمیشن که برای انتشار در تاریخ ۲۳ اکتبر امسال برنامه‌ریزی شده بود اکنون تاریخ اکرانش توسط استودیو سازنده‌اش به تاریخی نامعلوم در آینده موکول شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

استودیوهای دیگر با دیدن وضعیت فروش فیلم Tenet و دیگر فیلم‌ها و بسته بودن سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس تصمیم دیگری را برای تاریخ اکران فیلم‌های خود گرفته‌اند. اکنون این انیمیشن هم به جمع تأخیری‌های دیگر پیوست از جمله فیلم Wonder Woman 1984 که از تاریخ ۲ اکتبر به روز کریسمس، فیلم Greenland از تاریخ ۲۵ سپتامبر به تاریخ نامعلومی در انتهای سال، Candyman از تاریخ ۱۶ اکتبر به تاریخ نامعلوم که هنوز اعلام نشده منتقل شدند. علاوه بر این ما همچنان منتظر اعلام تاریخ اکران فیلم Black Widow و انیمیشن Soul دیزنی هستیم.

Connected که توسط مایکل ریاندا (Michael Rianda) و جف رو (Jeff Rowe) کارگردانی شده داستان دختری با نام کیتی میشل با صداپیشگی ابی جکوبسون (Abbi Jacobson) را روایت می‌کند که او برای تحصیل در آکادمی فیلم رویاهاش قبول شده است. در حالی که تمام خانواده‌اش با ماشین او به مدرسه‌اش می‌برند وسط راه سفرشان با شورشی از تکنولوژی در جهان متوقف شده و اکنون آن‌ها تلاش می‌کنند که با کمک یکدیگر دنیا را نجات دهند. تهیه‌کنندگان این انیمیشن شامل فیل لرد (Phil Lord)، کریستوفر میلر (Christopher Miller)، کورت آلبرشت (Kurt Albrecht) می‌باشند. دنی مک‌براید (Danny McBride)، مایا رودولف (Maya Rudolph)، اریک آندره (Eric Andre) و الیویا کلمن (Olivia Colman) هم صداپیشه‌های این انیمیشن هستند.

هفته پیش و در حالی که فقط ۷۰ درصد از سینماها باز هستند سونی فیلم کمدی رمانتیک The Broken Hearts Gallery را اکران کرد که این فیلم توانست تنها مبلغ ۱.۵ میلیون دلار را در ۲۲۰۹ سینما کسب کند.

سونی فیلم‌های کوچکی را نیز برای اکران در پاییز امسال مانند فیلم The Last Shift در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۴ مهر ماه) و فیلم Yellow Rose در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر ماه) در برنامه خود دارد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.