تریلر فصل سوم سریال انیمیشنی Carmen Sandiego منتشر شد

20 September 2020 - 18:00

شبکه نتفلیکس تریلر رسمی فصل سوم سریال انیمیشنی و جدید اکشن و ماجراجویی Carmen Sandiego را منتشر کرده که V.I.L.E را نشان می‌دهد که دنبال دزد اصلی را سرقت غیرممکنی است. این سریال قرار است از پنجشنبه اول اکتبر پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارمن روز مدرنی است که رابین هود به دور دنیا سفر می‌کند و از V.I.L.E دزدی کرده و پو‌لها را به قربانیان باز می‌گرداند. کارمن خلافکاری است که آژانس‌های قانونی داشته و بخاطر سرقت‌هایش خلافکار بزرگی شده است. ما فرارهای او را شاهد هستیم و مخفیگاه و هویت او را خواهیم فهمید.

صداپیشگان این سریال جینا رودریگز (Gina Rodriguez) در نقش کارمن، فین وولفهارد (Finn Wolfharf) در نقش پلیر، مایکل هالی (Michael Hawley) در نقش زک، ابی ترات (Abby Trott) در نقش آیوی و پل ناکوچی (Paul Nakauchi) در نقش شدو-سن و داون لوییز (Dawnn Lewis) در نقش رئیس و رافل پتاردی (Rafel Petardi) در نفش چیس دوینو، شارلت چانگ (Charlet Chung) در نقش جولیا آرگنت و شارون ماتو (Sharon Muthu) در نقش زاری و دکتر سیرا بلوم و همچنین لیام اوبرایان (Liam O’Brien) در نقش پروفسور گانار مالستروم، مری الیزابت مک‌گلین (Mary Elizabeth McGlynn) در نقش برانت، تاکس اولاگاندویا (Toks Olagundoya) در نقش کنتس کلویی، ترور دوال (Trevor Devall) در نقش Roundabout، ریتا مورنو (Rita Moreno) در نقش کوکی بروکر، کاری والگدن (Kari Wahlgren) در نقش تایگرس، اندرو پیفکو (Andrew Pifko) در نقش ال توپو و کیمیکو گلن (Kimiko Glenn) در نقش Paper Star هستند.

کارمن سندیگو که مغز متفکر خلافکارهاست، ستاره شماری از بازی‌ها بوده و علیه آژانس کارآگاهی ACME بعنوان رئیس V.I.L.E کار کرده است. این بازی‌ها به کودکان، تاریخ، ریاضی، جغرافی و انگلیسی آموخته‌اند. این شخصیت در کتاب‌ها و دیگر محصولات دیده شده است. کارمن دزد است و جنایات او یک بازی به حساب می‌آید. او بحشی از بازی‌های کودکان دهه ۹۰ میلادی است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.