تریلر سریال Gangs of London منتشر شد: قدرت دادنی نیست، بدست آوردنی است

20 September 2020 - 18:30

شبکه AMC تریلر رسمی درام تحسین شده Gangs of London (خلافکاران لندن) را منتشر کرده که از اول اکتبر بطور انحصاری روی آنتن +AMC می‌رود. سه قسمت اول سریال از اول اکتبر موجود هستند و قسمت‌های جدید این سریال ۱۰ قسمتی هر هفته پنجشنبه پخش می‌شوند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Gangs of London داستان شهری است که توسط قدرت آشوبگر گروه‌های خلافکار بین‌المللی که کنترلش می‌کنند از هم پاشیده و خلا ناگهانی قدرت زمانی که خانواده جانی لندن به قتل می‌رسند، ایجاد می‌شود. این سریال توسط AMC برای فصل دوم تمدید شده است.

جو کول (Joe Cole)، سوپ دیرسو (Sope Dirisu)، کالم مینی (Colm Meaney)، لوسین مساماتی (Lucian Msamati)، میشل فرلی (Michelle Fairley)، پاپا اسیدو (Paapa Essiedu) و پیپا بنت-وارنر (Pippa Bennett-Warner) بازیگران این سریال هستند.

۲۰ سال است که فین والاس قدرتمندترین خلافکار لندن است. میلیاردها پوند هرساله در سازمان او جابجا می‌شوند. حالا او مُرده و هیچ کس نمی‌داند چه کسی دستور قتل او را صادر کرده است. با وجود رقیبان در همه جا، شان والاس با کمک خانواده دومانی که اد دومانی رئیسش است، جای پدرش می‌نشیند. اگر موقعیت به اندازه کافی خطرناک نبود، فرضیه شان برای قدرت باعث ناآرامی در دنیای جنایت بین‌المللی می‌شد. شاید کسی که بتواند به او کمک کند و دوستش باشد، الیوت فینچ است که در زندگی باخته و به خانواده والاس علاقمند است. اما با وزیده شدن بادهای سرنوشت، الیوت خود را در حال انجام کارهای داخلی سازمان جنایی لندن می‌بیند.

سریال Gangs of London کاری از گرت ایوانز (Gareth Evans) و مت فلانری (Matt Flannery) است و Pulse Films با مشارکت SISTER تولیدش می‌کنند. این سریال را توماس بنسکی (Thomas Benski) از Pulse Films و لوکاس اوچوا (Lucas Ochoa) در کنار جین فیترستون (Jane Featherstone) برای SISTER و گابریل سیلور (Gabriel Silver) برای Sky Studios تهیه می‌کنند. شبکه AMC یکی از تهیه کنندگان اجرایی فصل دوم است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.