همکاری پیمان معادی و جان بویگا در فیلم The Test

20 September 2020 - 19:30

کمپانی Entertainment One بزودی محصولی را بیرون می‌دهد که اقتباسی از رمان کوتاه The Test به نویسندگی سیلون نوول (Sylvain Neuvel) است. جان بویگا (John Boyega) و پیمان معادی (Payman Maadi) در درام گوین هود (Gavin Hood) ایفای نقش می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

داستان فیلم در مورد یک مهاجر خوش‌زبان، با بازی معادی، است که در حال انجام آزمون ارزشیابی شهروندی است و یک روان‌شناس رفتاری جوان و باهوش، با بازی بویگا، نظارت بر آزمون را در مقابل یک گروه تروریستی با رهبری متعصب، برعهده دارد.

هود فیلم Tsotsi و دو درام پرتنش اخیر Eye In The Sky و Official Secret را کارگردانی کرده است. او فیلم‌نامه را هم نوشته است. اروین استاف (Erwin Stoff) با زو فورمن (Zev Foreman) تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند و ایلدا دیفلی (Ilda Diffley) نظارت بر پروژه را از طرف کمپانی eOne بر عهده دارد.

این فیلم مانند بسیاری از فیلم‌هایی که برای ضبط در طی همه‌گیری جمع شدند، هیجان‌انگیز است. این فیلم یک بازی دو نفره است و امید بر این است که چهره جدیدی از بویگا نشان دهد. بویگایی که در فیلم Red, White and Blue اثری به کارگردانی استیو مک کوئین (Steve McQueen) که بخشی از مجموعه کوچک Small Axe است و در جشنواره فیلم نیویورک اکران می‌شود چرخشی با قدرت در بازیگری نشان داد. معادی در فیلم A Separation که برنده جایزه اسکار شد و همچنین در سریال Westworld و فیلم‌های The Night و ۶ Underground بازی کرده است.

هود گفت:

این فیلم یک فیلم هیجان‌انگیز، روان‌شناسانه و نفس‌گیر است که در آینده‌ی استبدادی نزدیک اتفاق می‌افتد، این فیلم گلویم را گرفت و مرا آشفته رها ساخت.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.