کارگردانان تازه‌ای به سریال Ms. Marvel اضافه شدند

20 September 2020 - 23:30

درحالی‌که پلتفرم استریمی دیزنی بازیگر نقش اصلی و کارگردان قسمت نخست سریال She-Hulk را پیداکرده است، دو کارگردان دیگر پس از کارگردانان فیلم Bad Boys for Life یعنی عادل آل اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah)، به سریال دیگر این شبکه پیوستند. به گزارش Hollywood Reporter، شارمین عبید-چینوی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) کارگردانان تازه‌ی سریال Ms. Marvel هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Ms. Marvel نخستین بار در نشست سال گذشته‌ی D23 تأیید شد و نویسنده‌ی بریتانیایی بیشا کی. علی (Bisha K. Ali) برای نویسندگی و شورانری این سریال انتخاب شد؛ همچنین کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس Marvel Studios در کنار این مجموعه عناوین Moon Knight و She-Hulk را نیز تأیید کرد که راه این شخصیت‌ها را برای رفتن بر روی پرده‌ی سینما بازخواهند کرد. عبید-چینوی مستندساز برنده‌ی اسکار است که برای کارهایش در A Girl in the River: The Price of Forgiveness و Saving Face محصول سال ۲۰۱۲ شناخته می‌شود و منون نیز برای کارهایش در برنامه‌ها و آثار تلویزیونی نظیر سریال‌های For All Mankind و The Punisher بهتر شناخته می‌شود.

Ms. Marvel لقبی است که در ابتدا به کارول دنورز نسبت داده می‌شد و سپس کامالا خان دارنده‌ی این عنوان شد. کامالا خان شخصیتی پاکستانی-آمریکایی است که در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان یکی از عواقب آزاد شدن غبار تریگن به کامیک‌های مارول اضافه شد. این غبار که باعث فعال شدن قدرت ناانسان‌ها (شخصیت‌های دیگری از دنیای مارول) می‌شود، باعث فعال شدن قدرت‌های تغییرشکل کامالا خان شد. او نه‌تنها قادر به منبسط کردن اندام‌هایش در طول و عرض است بلکه می‌تواند در اندازه‌های شگفت‌انگیزی بزرگ یا کوچک شود. کارول دنورز که در آن موقع عنوان کاپیتان مارول را بر دوش می‌کشید الهام‌بخش کامالا بود و به همین دلیل او عنوان قدیمی آن شخصیت یعنی خانم مارول را برای خودش برگزید و به مبارزه با جرم و جنایات روی آورد.

پیش‌تر گفته شد که کارگردان فیلم Marry Me یعنی کت کویرو (Kat Coiro) برای تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی قسمت‌هایی از سریال She-Hulk ازجمله قسمت نخست به این اثر پیوسته است و تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) نیز از سریال‌های Orphan Black و Perry Mason برای ایفای نقش اصلی این مجموعه قرارداد امضا کرده است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.