تاریخ تولید فصل چهار سریال Stranger Things اعلام شد

20 September 2020 - 23:00

پرچمدار سریال‌های نتفلیکس، Stranger Things (چیزهای عجیب) برای ادامه تولید خود آماده می‌شود. طبق شنیده‌ها، تولید فصل چهار این درام محبوب از ۲۸ سپتامبر (۷ مهر) در جورجیا از سر گرفته می‌شود. بخاطر شیوع بیماری کرونا، این تاریخ متغیر است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال چیزهای عجیب از ۱۳ مارس در حالیکه ابتدای تولید فصل چهار بود، بدلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ متوقف گردید.

سازندگان سریال، برادران دافر، ۱۴ فوریه با انتشار اولین تیزر فصل چهار که سرنوشت شخصیت دیوید هاربر (David Harbor) را نشان می‌داد به طرفداران گفتند:

خیلی خوشحالیم که رسما خبر تولید فصل ۴ را اعلام می‌کنیم و بیشتر از همه از بازگشت هاربر خوشحالیم.

چند هفته بعد، ۳ مارس، ویدیویی از بازیگران در حال دور خوانی فصل ۴ منتشر کردند.

نویسندگان سریال که برنامه‌ای برای اتمام فیلم‌نامه فصل نداشتند و می‌خواستند هشت قسمت بسازند، فیلم‌نامه را تا اواسط ماه ژوئن تکمیل کردند.

برادران دافر درباره فصل جدید سریال گفتند:

گرچه این خبر خوبی برای هاپر نیست، او دور از خانه در سرزمین برفی Kamchatka زندانی شده، جایی که با خطرات انسانی و غیره مواجه می‌شود. با اینحال، وحشت جدیدی در حال روی کار آمدن است، چیزی که مدت‌ها پیش دفن شده و همه چیز را به هم مرتبط می‌سازد. فصل ۴ ترسناک‌ترین و بزرگترین فصل سریال خواهد بود و بی‌صبرانه منتظرش هستیم. با اینحال برای هاپر دعا کنید.

در پایان فصل سوم، به دنبال انفجاری که صورت گرفت تا آزمایشگاه شوروی خراب شود، جویس بایرس با بازی وینونا ریدر (Winona Ryder) پسرانش و الون با بازی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) را به خارج شهر ایندیانا برد تا زندگی جدیدی را شروع کنند. یک پرش جغرافیایی در صحنه آخر وجود دارد که شرق دور را نشان می‌دهد، جایی که نگهبانان در حال غذا دادن یک زندانی به Demogorgon هستند.

شبکه نتفلیکس این درام سوپرنچرال را طی قراردادی با برادران دافر، سپتامبر ۲۰۱۹ برای فصل ۴ تمدید کرد.

سریال چیزهای عجیب کاری از مت و راس دافر (Matt and Ross Duffer) و تولید کمپانی Monkey Massacre Productions و ۲۱Laps Entertainment است. برادران دافر نویسنده و کارگردان و تهیه کنندگان اجرایی سریال به همراه شان لوی (Shawn Levy) و دن کوهن (Dan Cohen) از کمپانی ۲۱Laps و این پترسون (Iain Paterson) هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.