رکورد تاریخی دیزنی در فروش فیلم‌هایش در سال ۲۰۱۶

22 December 2016 - 09:00

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۶، دیزنی وارد قلمرویی شده‌است که هرگز آن را تجربه نکرده‌است. دلیل این موضوع انتشار فیلمی جدا از داستان اصلی جنگ ستارگان نیست، بلکه علت آن موفقیت خیره‌کننده فیلم‌های این استودیو در سال جاری است. خرید استودیوی Lucasfilm در سال ۲۰۱۲ از هم‌اکنون سوددهی خود را آغاز کرده‌است و همزمان مارول و دنیای سینماتیک آن با قدرت در حال پیش‌روی هستند. با اضافه کردن انیمیشن‌های دیزنی، محصولات پیکسار و فیلم‌های لایو اکشن مختلف به معادله، مشاهده می‌کنیم که چرا چنین نتیجه‌ای برای دیزنی حاصل شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، Finding Dory «در جستجوی دوری»، Zootopia «آرمان‌شهر حیوانات»، The Jungle Book «کتاب جنگل»، Moana «موآنا»، Doctor Strange و اخیرا فیلم تازه اکران شده‌ی Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داسان جنگ ستارگان» همگی با استقبال گسترده مخاطبان و سینمادوستان روبرو شدند و توانستند رکورد بیش‌‌ترین درآمد برای استودیو در یک سال را با رقم شگفت‌انگیز ۷ میلیارد دلار از آن دیزنی کنند.

رئیس استودیوی والت دیزنی، آلن هورن (Alan Horn) در مورد ثبت این رکورد در جدیدترین نشست خبری این استودیو گفت:

این موفقیت تاریخی به لطف عملکرد عالی تمام استودیوهای فیلم‌سازی ما به دست آمده‌است، جایی که داستان‌هایی عالی روایت شدند و مخاطبان توانستند فارغ از مرزها، جنسیت و عقاید با آنها ارتباط برقرار کنند. هر فیلم موفق است؛ چون نکته‌ای برای همه دارد و برای همگان قابل لمس است. باعث افتخار ما است که بتوانیم چنین تجربه‌‌ای را برای مخاطبانمان فراهم کنیم و از آنها نیز نهایت قدردانی را داریم که همواره همراه ما بوده‌اند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.