اولین تریلر سریال مارولی WandaVision منتشر شد

21 September 2020 - 15:30

تا پخش اولین سریال دنیای سینمایی مارول زمان زیادی باقی نمانده و حالا دیزنی پلاس اولین تریلر WandaVision «وانداویژن» را منتشر کرده‌ است. اگرچه قرار بود The Falcon and the Winter Soldier «فالکون و سرباز زمستانی» اولین سریال MCU در سرویس استریم دیزنی باشد، بیماری همه‌گیر کرونا باعث شد پخش این داستان توهمی با حضور واندا با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، و ویژن با بازی پل بتانی (Paul Bettany) جلو بیفتد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

نکته اینجاست که شخصیت ویژن در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» توسط ثانوس کشته شد و یکی از کسانی بود که در Endgame «پایان بازی» بازنگشت. این باعث گمانه‌زنی‌های زیادی درباره این سریال شد، و پس از تماشای این تریلر سوالات بیشتری در ذهن ما شکل می‌گیرد. همانطور که اولین تیزر WandaVision نشان داد، این سریال از کمدی‌های موقعیت کلاسیک الهام می‌گیرد و آن‌ها را با یک ماجراجویی سوررئال ترکیب کرده است.

در WandaVision ساخته جک شیفر (Jac Schaeffer) شاهد حضور چهره‌های آشنا از جمله کت دنینگز (Kat Dennings) در نقش دارسی لوئیس فیلم Thor «ثور»، رندال پارک (Randall Park) در نقش مامور جیمی وو فیلم Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» و تیونا پریس (Teyonah Parris) در نقش نسخه جوان مونیکا رمبو فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» خواهیم بود.

شما عزیزان می‌توانید این تریلر را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

خلاصه داستان رسمی WandaVision:

این سریال ترکیبی از آثار کلاسیک تلویزیونی و دنیای سینمایی مارول است که در آن واندا مکسیموف و ویژن – دو ابرقهرمان که در حومه شهر زندگی می‌کنند – به این شک می‌کنند که همه چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست.

پخش سریال WandaVision از دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) توسط دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.