اطلاعاتی از امکان ساخت دنباله فیلم Tenet منتشر شد

22 September 2020 - 11:00

با انتشار فیلم Tenet کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در سینماها، نامزد جایزه Golden Globe جان دیوید واشنگتن (John David Washington) بالاخره درباره امکان بازگشت خود برای بازی در قسمت دوم این فیلم صحبت کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در پی مصاحبه اخیر او با Esquire، هنگامی که از او درباره پایان این فیلم سؤال شد، او مستقیماً از علاقه و هیجان خود برای بازی در ادامه این فیلم که امکان ساخت آن در آینده وجود دارد صحبت کرد.

متن صحبت او با Esquire:

از نظر من، جواب بله است (درباره امکان ساخت ادامه این فیلم). اگر این کار را انجام دهیم، ما شما (مخاطبین) را در چند سال بعد می‌بینیم. من نمی‌دانم. کریس (کریستوفر نولان) هر کاری که دلش بخواهد را انجام می‌دهد. شاید او فیلمی را در نظر دارد که برای سال‌ها در حال توسعه است و می‌خواهد برای کار بعدی خود آن را انجام دهد. شاید او از چیزهایی که دیده است الهام گرفته باشد و می‌خواهد آن را انجام دهد، نمی‌دانم. امیدوارم که ما دوباره جهان این فیلم را کاوش کنیم، چرا که من فکر می‌کنم ما چیز خاصی را در این فیلم پیدا کرده‌ایم.

با اینکه پایان این فیلم طوری تمام می‌شود که امکان ساخت ادامه آن را فراهم می‌کند، ولی امکان ساخت ادامه آن توسط کریستوفر نولان بسیار کم است چرا که او معمولاً علاقه‌ای به ساخت دنباله برای فیلم‌های خود ندارد مثل فیلم‌های Inception، Interstellar و Dunkirk که هیچ دنباله‌ای از آن‌ها ساخته نشده است. تنها دنباله‌ای که او برای فیلم‌های خود ساخته است سه گانه The Dark Knight است که برای ژانر ابرقهرمانی طبیعی است که چندین قسمت از آن ساخته شود.

بازیگران فیلم Tenet عبارت‌اند از:

جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)، دیمپل کاپادیا (Dimple Kapadia)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، مایکل کین (Michael Caine) و کنت برانا (Kenneth Branagh).

قهرمان داستان این فیلم واشنگتن، برای نجات کل دنیا در مأموریتی به دنیای تاریک جاسوس‌های بین‌المللی سفر می‌کند که بعداً ثابت می‌شود این مأموریت فراتر از زمان است. نه سفر در زمان بلکه وارونگی.

کریستوفر نولان در ابتدا و در سال ۲۰۰۱ با فیلم Memento مشهور شد. سپس فیلم بعدی خود با نام Insomnia را منتشر کرد. ولی او زمانی به محبوبیت و فروش فوق‌العاده فیلم‌های خود در باکس آفیس رسید که فیلم Batman Begins را در سال ۲۰۰۶ اکران کرد. The Prestige آخرین فیلمی از نولان بود که فروش زیر ۲۰۰ میلیون دلار در جهان داشت. فیلم‌های دیگر او شامل The Dark Knight، The Dark Knight Rises، Inception، Interstellar، Dunkirk است.

فیلم‌نامه Tenet توسط نولان نوشته شده است. او با همکاری اما توماس (Emma Thomas) این فیلم را ساخته است.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.