سریال Mr. Mercedes به سرویس استریم پیکاک منتقل شد

22 September 2020 - 10:30

شبکه استریمی Peacock حقوق ساخت مربوط به سریال درام جنایی Mr. Mercedes ساخته شده توسط دیوید ای کلی (David E. Kelley) که بر اساس سه‌گانه پرفروش Bill Hodges استیون کینگ (Stephen King) است را به دست آورده است.

دو فصل اول این سریال به صورت انحصاری توسط NBCUniversal در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر ماه) پخش خواهد شد. تاریخ پخش فصل سوم این سریال هنوز مشخص نشده است. اعلامیه مربوط به این خبر در دوشنبه و در روز تولد استیون کینگ منتشر شد.

از زمانی که به مخاطبان این سریال اعلام کردند که تولید آن به شبکه استریمی HBO Max (که متعلق به AT&T است) انتقال پیدا خواهد کرد سرنوشت این سریال که قبلاً در شبکه AT&T Audience Network پخش می‌شد در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است.

Mr. Mercedes داستان کارآگاهی بازنشسته (با نام بردی هارتسفیلد ملقب به آقای مرسدس با بازی هری ترداوی (Harry Treadaway)) را روایت می‌کند که توسط قاتل زنجیره‌ای با یک سری از نامه‌ها و ایمیل‌ها، که باعث می‌شود او کارهای خطرناک و غیرقانونی برای محافظت از خود و عزیزانش انجام دهد مورد عذاب قرار می‌گیرد.

علاوه بر ترداوی بازیگران دیگر این سریال عبارت‌اند از:

برندن گلیسون (Brendan Gleeson)، کلی لینچ (Kelly Lynch)، جارل جروم (Jharrel Jerome)، مری-لوئیز پارکر (Mary-Louise Parker)، هالند تیلور (Holland Taylor)، جاستین لوپه (Justine Lupe)، بریدا وول (Breeda Wool)، اسکات لارنس (Scott Lawrence)، ان کیوسک (Ann Cusack)، جک هیوستون (Jack Huston)، تسا فرر (Tessa Ferrer)، ماکسیمیلیانو هرناندز (Maximiliano Hernández) و نانسی تراویس (Nancy Travis).

دنیس لهان (Dennis Lehane) و کلی لهان (Kelley Lehane) علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه فصل اول و دوم تولیدکننده اجرایی این سریال نیز هستند. کینگ جک بندر (King. Jack Bender) نیز علاوه بر تولیدکنندگی اجرایی، وظیفه کارگردانی این سریال را نیز بر عهده داشته است.

سریال Mr. Mercedes توسط دو کمپانی Temple Hill Entertainment و Sonar Entertainment ساخته شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.