منتظر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 در سال ۲۰۱۸ باشید

3 August 2016 - 10:00

اگر تابستان امسال چیز زیادی از «زندگی اسرارآمیز حیوانات خانگی» نصیبتان نشد، زیاد نگران نباشید چراکه در سال ۲۰۱۸ یک فرصت دوباره به شما داده خواهدشد. Illumination Entertainment و Universal Pictures به طور رسمی در حال ساخت دنباله‌ای برای انیمیشن «زندگی اسرارآمیز حیوانات» هستند. انیمیشن زیبایی که در آن تجربه‌ای مشابه با انیمیشن «داستان اسباب بازی» (Toy Story) به مخاطب القا خواهد شد اما این بار با حیوانات!

secret_life_of_pets_ver9_xlg

کمپانی‌های یاد شده اکران قسمت دوم این انیمیشن را برای تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی کرده‌اند. قسمت اول این انیمیشن ماه پیش اکران شد و با فروش آغازین ۱۰۴٫۳$ توانست آمار شگفت‌انگیزی در باکس آفیس تحت عنوان بهترین فروش آغازین توسط یک فیلم انیمیشن اصلی در آمریکا را به ثبت برساند. در دنیای انیمیشن‌ها، معمولا آن دسته از آثاری که در ماه‌های تابستان اکران می‌شود، بنا به دلایلی همچون پایان مدارس و… فروش خوب و قابل قبولی دارند. اما در ماه‌های اخیر، دو انیمیشن Finding Dory و Secret Life of Pets فروشی فراتر از «قابل قبول» داشتند و به نحوی با شتاب بسیار بیشتری فروش خود را بالا بردند.
«کریس ریناود» (Chris Renaud)، کارگردان این انیمیشن، و «برایان لینچ» (Brian Lynch)، نویسنده انیمیشن، باز هم در نقش‌های خودشان در ساخت ادامه این اثر همکاری خواهند کرد. Universal هنوز اخباری مبنی بر بازیگران و صداپیشگان انیشمن اعلام نکرده است و برای آگاهی از جزییات بیشتر تنها باید منتظر بمانیم. صداپیشگان قسمت اول این انیمیشن را Kevin Hart، Louis C.K.، Ellie Kemper، Eric Stonestreet، Steve Coogan، Bobby Moynihan، Jenny Slate، Albert Brooks، Lake Bell، Dana Carvey و Hannibal Buress تشکیل می‌دادند.

داستان قسمت اول این انیمیشن درباره سگی به نام Max است که زندگی‌اش از نظم خارج شده و بهم می‌خورد هنگامی که صاحبش سگی جدید به نام Duke را به خانه می‌آورد. Max و Duke تلاش می‌کنند که با تفاوت‌های یکدیگر کنار بیایند تا بتوانند در کنار هم در یک خانه زندگی آرامی داشته باشند و در عین حال باید با دیگر حیوانات خانگی همسایه یک تیم تشکیل بدهند تا جلوی خرگوشی دیوانه با نام Snowball را بگیرند.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.