The Expendables 4 در سال ۲۰۱۸، فیلم آخر در این فرنچایز خواهد بود

22 December 2016 - 10:00

دوران کاری سیلوستر استالون (Sylvester Stallone) همواره با بازگشت‌ها همراه بوده‌است، بازگشت‌هایی پیوسته و بزرگ که او را در بین قدیمی‌ترین ستارگان فعال و در عین حال موفق هالیوود قرار داده‌است. همزمان با ستایش منتقدان در جشنواره‌های مختلف از بازگشت او در نقش راکی برای فیلم Creed در سال گذشته‌، این بازیگر در پروژ‌های مختلف نیز بسیار فعال بوده‌است، از جمله برنامه‌ریزی در مورد فرنچایز The Expendables؛ اکشنی پیرامون اتحاد ستارگان قدیمی فیلم‌های اکشن دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی که با استقبال خوب مخاطبان همراه شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم اول که در سال ۲۰۱۰ توسط خود استالون نوشته و کارگردانی شد، داستان گروهی از مزدوران نظامی را روایت می‌کند که برای انجام ماموریت‌های مختلف نظامی، همواره وارد اتفاقات و حوادثی خطرناک می‌شوند. در کنار استالون در این فیلم، بازیگرانی چون جیسون استتهام (Jason Statham)، تری کروز (Terry Crews)، رندی کوچار (Randy Couture)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) و جت لی (Jet Li) قرار دارند که هسته مرکزی تیم مزدوران را تشکیل می‌دهند. با وجود موفقیت فیلم‌ها در گیشه، بسیاری از طرفداران از کمپین تبلیغاتی ایجاد شده پیرامون حضور آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) و بروس ویلیس (Bruce Willis) در فیلم انتقاد کردند، چرا که در این کمپین قول حضور مفصل این بازیگران داده شده‌بود ولی در فیلم شاهد حضور بسیار مختصر آنها بودیم.

می‌دانیم که هر آغازی را پایانی‌است و The Expendables 4 نیز پایان این فرنچایز خواهد بود. در پستی که توسط هالیوود ریپورتر منتشر شد، با اشاره به خرید امتیاز انتشار زبان آلمانی فیلم توسط کمپانی Splendid Film، به این موضوع نیز اشاره شد که شماره چهارم این سری در سال ۲۰۱۸، آخرین فیلم این فرنچایز خواهد بود. دست اندرکاران فیلم نیز که در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را طی می‌کند، اشاره‌ای به آینده فرنچایز یا شماره پنجم آن نداشته‌اند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.