کیت وینسلت و پریانکا چوپرا، روایان جدید سریال A World Of Calm

22 September 2020 - 15:00

کیت وینسلت (Kate Winslet)، بازیگر برنده جایزه اسکار و پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas) به عنوان راوی، به سریال A World Of Calm از استریمر HBO Max پیوستند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

آن‌ها به هنرمندان قبلا معرفی‌شده در سریال، از جمله: ماهرشالا علی (Mahershala Ali)، ادریس البا (Idris Elba)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، نیکل کیدمن (Nicole Kidman)، زویی کراویتز (Zoë Kravitz)، لوسی لو (Lucy Liu)، کیلین مورفی (Cillian Murphy) و کیانو ریوز (Keanu Reeves) پیوستند. علاوه بر این، HBO Max اول اکتبر (۱۰ مهر) را برای انتشار ۱۰ قسمت از سریال، ساخته شده توسط برنامه‌های Calm و Nutopia (سازنده سریال One Strange Rock) تعیین کرده است.

این مجموعه صحنه‌های میخکوب‌کننده و راویان درجه یک را با هم ترکیب می‌کند. در لاگ‌لاین (خلاصه چند جمله ای از فیلمنامه) آمده است: پادزهر دوره‌ای برای زندگی مدرن ما، هر قسمت نیم ساعته، مخاطبان را به یک سفر فراگیر بصری به دنیای دیگر می‌برد. بر اساس قصه‌های شبانه Calm _ قصه‌های به وقت خواب برای بزرگترها_ هر داستان آرامش‌بخش، برای تغییر احساس شما طراحی شده است. بینندگان از طریق روایت‌های حساب‌شده علمی، موسیقی دلربا و فیلم‌های حیرت‌انگیز آرامش می‌یابند تا به طور طبیعی بدنشان آرام شود و ذهنشان تسکین یابد.

این سریال با همکاری جین روت (Jane Root) ، نیکولا مودی (Nicola Moody) ، مایکل اکتون اسمیت (Michael Acton Smith) و کریس ادوانسون (Chris Advansun) به عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی و سارا بریلسفورد (Sara Brailsford) و فیونا کالدول (Fiona Caldwell) به عنوان تهیه‌کنندگان مشترک اجرایی به همراه برنامه‌های Calm و Nutopia ساخته شده است.

وینسلت بازیگری با پنج بار جایزه نامزدی اسکار و برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Reader است. او در حال حاضر در فیلم Ammonite در جشنواره بین المللی TIFF امسال دیده می‌شود.

چوپرا جوناس، ستاره سابق سریال Quantico، اخیرا در فیلم The Sky Is Pink، فیلمی با زبان خارجی مستقل که به تازگی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اکران شد، تهیه‌کنندگی و بازی کرد. او در فیلم‌های نتفلیکس: مثل فیلم We Can Be Heroes ساخته رابرت رودریگز (Robert Rodriguez) بازی کرده و تهیه‌کنندگی اجرایی و بازی در فیلم White Tiger که اقتباسی از رمان برنده جایزه Man Booker Prize است را بر عهده داشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.