بازی آلجی اسمیت در کنار کلویی گریس در فیلم Mother/Android

22 September 2020 - 16:00

آلجی اسمیت (Algee Smith) در فیلم علمی-تخیلی کمپانی MiraMax به نام Mother/Android، با اولین تجربه کارگردانی فیلم توسط نویسنده فیلم Project Power، متسون تاملین (Mattson Tomlin)، در کنار کلویی گریس مورتس (Chloe Grace Moretz) بازی می‌کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

مت ریوز (Matt Reeves) برای تهیه‌کنندگی به فیلم پیوست. این فیلم روایت جورجیا، با بازی مورتس، و سم، با بازی اسمیت، زوج جوانی است که برای فرار از کشورشان، اقدام به سفری خائنانه می‌کنند و درگیر جنگی غیرمنتظره با هوش مصنوعی می‌شوند. چند روز بعد از تولد اولین فرزندشان، این زوج باید با No Man’s Land، دژ قیام اندروید (ربات‌هایی با ظاهر انسان)، برای دست‌یابی به امنیتی که قبل از زایمان جورجیا وجود داشت، روبه‌رو شوند.

ریوز تهیه‌کنندگی فیلم را با نشان ۶TH & Idaho به همراه آدام کاسان (Adam Kassan)، رفی کرون (Rafi Crohn)، بیل بلاک (Bill Block) از کمپانی Miramax و چارلز میلر (Charles Miller) بر عهده دارد.

اسمیت در کنار زندیا کولمن (Zendaya Coleman)، بازیگر برنده جایزه امی، در سریال Euphoria ساخت شبکه HBO بازی کرد و سپس در درام تاریخی کمپانی برادران وارنر به نام Judas And The Black Messiah به همراه دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) و کیت استنفیلد (LaKeith Stanfield) دیده شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.