سال پخش سریال House of the Dragon مشخص شد

23 September 2020 - 11:00

بر اساس وب‌سایت ددلاین، رئیس شبکه HBO کیسی بلویز (Casey Bloys) تائید کرد که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای پخش سریال House of the Dragon در سال ۲۰۲۲ هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که پیش‌درآمدی برای سریال Game of Thrones خواهد بود سه سال بعد از اینکه سریال اصلی کار خود را در هشت فصل به پایان رساند پخش خواهد شد. او همچنین مشخص کرد که روند انتخاب بازیگران برای نقش‌آفرینی در این سریال هنوز در حال انجام و آن‌ها در حال جست‌وجو برای پیدا کردن دو بازیگر نقش زن برای بازی در نقش‌های اصلی Rhaenyra Targaryen و Alicent Hightower هستند.

این سریال که بر اساس کتاب Fire & Blood نوشته شده توسط جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) ساخته می‌شود، داستان ظهور و سقوط خاندان تارگرین‌ها، تنها خاندان اژدهایانی که از واقعه رستاخیز والیریا زنده مانده‌اند را روایت می‌کند. داستان این سریال ۳۰۰ سال قبل از شروع داستان سریال اصلی اتفاق می‌افتد.

House of the Dragon توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کاندل (Ryan Condal) ساخته می‌شود. میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) قراردادی را برای کارگردانی قسمت ابتدایی و بعضی از قسمت‌های دیگر آن امضا کرده است. سپاچنیک و کاندل به عنوان مجریان برنامه این سریال نیز در ساخت آن نقش خواهند داشت.

کتاب Fire & Blood در سال ۲۰۱۸ و به همراه کتاب A Song of Ice and Fire منتشر شد. این رمان داستان خود را با ایگون فاتح (Aegon the Conqueror)، افسانه‌ای و سازنده تخت آهنین شروع می‌کند که داستان جنگ‌های نسل خاندان تارگرین‌ها برای حفاظت از تخت پادشاهی تا جنگ داخلی بین آن‌ها را بازگو می‌کند.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.