فصل ششم سریال Supergirl فصل پایانی آن خواهد بود

23 September 2020 - 11:30

بخش تلویزیونی برادران وارنر و کمپانی Berlanti Productions اعلام کردند که فصل ششم سریال Supergirl با بازی ملیسا بنویست (Melissa Benoist) در نقش سوپرگرل فصل پایانی آن خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تاریخ شروع فصل ششم این سریال توسط شبکه CW برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. این سریال بعد از سریال Arrow که در طی ۸ سال به کار خود پایان داد دومین سریال دنیای Arrowvers شبکه CW است که به انتهای کار خود می‌رسد.

روند ساخت تمام سریال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به علت شیوع ویروس کرونا با تأخیر مواجه شده است. علاوه بر این سریال سوپرگرل به علت باردار بودن ستاره خود ملیسا بنویست قرار است که دیرتر وارد مرحله تولید شود. گفته شده است که این سریال هفته بعد و در ونکوور کانادا با رعایت قوانین وضع شده توسط دولت کانادا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تولید خود را آغاز خواهد کرد. از قرار معلوم این سریال در ابتدا اتفاقات اطراف سوپرگرل را فیلم‌برداری می‌کند تا بنویست بعداً به ساخت این سریال بپیوندد.

بین تأخیرها و آمار نزولی بیننده‌های این سریال، شنیده می‌شود که استودیو و شبکه و خود ملیسا بنویست با یکدیگر تصمیم گرفتند که بهتر است این فصل که طولانی‌تر فصل‌های دیگر خواهد بود فصل پایانی این سریال باشد.

تیم خلاق و تولیدکننده این سریال در حال توسعه خط داستانی آن برای ۲۰ قسمت هستند. انتظار می‌رود که تعداد قسمت‌های این فصل بیشتر از فصل‌های دیگر این سریال باشد.

شبکه CW با اضافه کردن سریال‌های جدید در هر فصل، سریال‌های قدیمی خود را نیز بازنشسته می‌کند. آن‌ها به تازگی سریال‌هایی از جمله Arrow و Supernatural (که ادامه فصل آخر آن به زودی پخش خواهد شد) و The 100 را به پایان رسانده‌اند. این شبکه معمولاً جهت خداحافظی مناسب از سریال‌هایش فصل پایانی آن‌ها را زودتر از موعد اعلام می‌کند. احتمال دارد که CW سریال‌های دیگری را نیز در هفته‌های آینده به پایان برساند.

فصل اول سریال سوپرگرل ابتدا در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۱۵ (۲۳ مهر ماه ۱۳۹۴) در شبکه CBS پخش شد که بعد از آن فصل دوم آن به شبکه CW برای پخش در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ (مهر ماه ۱۳۹۵) منتقل شد.

بازیگرانی که در فصل پنجم این سریال حضور داشتند عبارتند از:

کایلر لی (Chyler Leigh)، کتی مک‌گراث (Katie McGrath)، جسه راث (Jesse Rath)، نیکول مینز (Nicole Maines)، ازی تسفایی (Azie Tesfai)، آندره بروکس (Andrea Brooks)، جولی گونزالو (Julie Gonzalo)، استاز نایر (Staz Nair)، دیوید هاروود (David Harewood) و جان کرایر (Jon Cryer) ستاره مهمان ویژه.

در فصل پنجم این سریال، سوپرگرل با تهدیدهای جدید و باستانی روبه‌رو شد. شهر نشنال سیتی شیفته‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی اعتیادآور که توسط کمپانی CatCo و مدیر آن با نام آندره روخاس توسعه یافته است شد. در حالی که کارا (سوپرگرل) با استفاده از قدرت مطبوعات تلاش می‌کرد که مردم را از این خطر آگاه کند در عین حال مجبور می‌شد که با رقیب خبرنگار خود با نام ویلیام دی، سازمان مخفی با نام لویاتان، شورشی با نام مارشن مالفیک جونز و بازگشت لکس لوتر که نقشه سلطه بر جهان را در سر دارد مقابله کند.

سریال سوپرگرل بر اساس کاراکتر خلق شده در کمیک‌های DC‌ توسط جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شوستر (Joe Shuster) ساخته شده است. کمپانی Berlanti Productions با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر این سریال را ساخته‌اند.

تولیدکننده‌های اجرایی این سریال عبارت‌اند از:

گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter)، رابرت روونر (Robert Rovner)، جسیکا کوئلر (Jessica Queller) و راب رایت (Rob Wright).

منبع: ددلاین

حفاظت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.