تیفانی هدیش به فیلم The Unbearable Weight of Massive Talent پیوست

23 September 2020 - 16:00

تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) با امضای قراردادی به اکشن کمدی The Unbearable Weight of Massive Talent محصول استودیو لاینزگیت پیوسته تا نقش مقابل نیکلاس کیج (Nicholas Cage)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و شارون هورگان (Sharon Horgan) را ایفا کند که کیج در این فیلم نقش خودش را بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تام گورمیکان (Tom Gormican) یکی از نویسنده‌های فیلم به همراه کوین اتن (Kevin Etten) است که کارگردان فیلم نیز می‌باشد. این فیلم داستان تخیلی از کیج است که در آستانه شکست مالی قرار داشته و پیشنهاد یک میلیون دلاری برای رفتن به تولد یکی از طرفدرانش که پاسکال نقشش را ایفا می‌کند، می‌پذیرد. وقتی همه چیز به هم می‌ریزد و خطرناک می‌شود، کیج مجبور می‌شود شخصیت‌های دوست داشتنی و برجسته فیلم‌هایش را بازی کند تا خود و عزیزانش را نجات دهد.

هدیش در این فیلم نقش مامور شورشی دولت، ویویان را بازی می‌کند که در مبارزه طولانی مدت علیه یکی از بزرگترین سازمان‌های جنایی در اروپا، کیج را مجبور می‌کند زیر پوشش قرار گیرد تا خلافکارها را پایین بکشند.

هدیش یکی از بازیگران کمدی برجسته بعد از بازی در فیلم Girls Trip شده است. او برنده جایزه امی میزبان افتخاری Saturday Night Live شده و برنامه Black Mitzvah او نامزد اسکار تلویزیون شد.

انتظار می‌رود تولید The Unbearable Weight of Massive Talent امسال پاییز آغاز گردد. تولید کنندگان فیلم کوین ترن (Kevin Turen)، کریستین بر (Kristin Burr) و مایک نیلون (Mike Nilon) و جیمز مایرز (James Mayers) و بردی فوجیکاوا (Brady Fujikawa) برای استودیو لاینزگیت هستند.

پروژه‌های بعدی هدیش، The Card Counter, Here Today, Bad Trip و The Spongebob Squarepanta Movie: Sponge هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.