تاریخ اکران فیلم‌های دنیای سینمایی مارول دوباره تغییر کرد

23 September 2020 - 22:00

پس از ایجاد مشکلات گوناگون توسط بحران کرونا برای سینماها، دیزنی امروز دوباره تاریخ اکران فیلم‌های خودش را تغییر داد، البته قرار نیست هیچکدام از فیلم‌های جدید این استودیو توسط سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود. این شامل فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و انیمیشن Soul «روح» محصول پیکسار هم می‌شود که همچنان در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ۹۹) با فیلم جیمز باندی No Time to Die «زمانی برای مردن نیست» رقابت خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اگرچه از قبل می‌دانستیم اکران Black Widow «بیوه سیاه» محصول مارول قرار است به تعویق بیفتد، اما این بزرگ‌ترین تغییر در تقویم اکرانی دیزنی است که از ۶ نوامبر به ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) موکول شده است. این یک تاخیر یکساله برای این فیلم نسبت به زمان اکران اولیه آن در اول ماه مه امسال است. این باعث می‌شود فیلم Eternals «جاودان‌ها» نیز از ۱۲ فوریه به ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) و Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» از ۷ مه به ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) موکول شوند. فیلم The King’s Man «مرد پادشاه» جای Eternals را در تاریخ ۱۲ فوریه می‌گیرد که ابتدا قرار بود ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ اکران شود.

تاریخ اکران فیلم Death on the Nile «مرگ روی نیل» محصول استودیوی قرن بیستم به کارگردانی کنت برانا (Kenneth Branagh) از ۲۳ اکتبر به ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ۱۳۹۹) تغییر کرد. البته سینماها در این مدت بدون فیلم باقی نمی‌مانند و فیلم اقتباسی The Empty Man جای Death on the Nile را در آن تاریخ می‌گیرد.

فیلمی که اکرانش یکسال به تعویق افتاده West Side Story «داستان وست ساید» است که حالا به جای ۱۸ دسامبر امسال در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آذر ۱۴۰۰)‌ اکران خواهد شد. این فیلم دیگر در مراسم اسکار امسال جایی ندارد، اما در اسکار سال آینده قطعا نام آن را خواهیم شنید.

ثابت ماندن تاریخ ۲۰ نوامبر برای Soul جالب است. این باعث فشار روی یونیورسال خواهد شد که باید تصمیم بگیرد Croods 2 «غارنشینان ۲» را در زمان دیگری اکران کند یا آن را به صورت دیجیتالی منتشر کند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.