ساخت سریال Peacemaker با بازی جان سینا براساس فیلم The Suicide Squad

23 September 2020 - 22:30

سرویس استریم HBO Max سریال اسپین‌آف Peacemaker «صلح‌آور» را براساس یکی از شخصیت‌های فیلم موردانتظار The Suicide Squad «جوخه خودکشی» با بازی جان سینا (John Cena) خواهد ساخت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این استریمر سفارش ساخت یک فصل هشت قسمتی از این سریال را به جیمز گان (James Gunn) نویسنده و کارگردان فیلم داده که نویسنده تمام اپیزودها و کارگردان برخی از آن‌ها خواهد بود. این سریال، ریشه‌های شخصیتی را بررسی می‌کند که سینا در فیلم سال ۲۰۲۱ نقش او را بازی می‌کند. صلح‌آور مردی است که قصد دارد صلح را به هر قیمتی برقرار کند و برایش مهم نیست چه کسانی در این راه کشته می‌شوند.

این استریمر قبلا هم سفارش ساخت سریالی اسپین‌آف براساس فیلم The Batman «بتمن» ساخته مت ریوز (Matt Reeves) را داده بود. سریال‌های اریجینال دی‌سی یونیورس یعنی Doom Patrol «دووم پاترول»، Harley Quinn «هارلی کویین»، Titans «تایتان‌ها»، Swamp Thing «سوامپ ثینگ» Stargirl «استارگرل» و Young Justice «عدالت جوان» به تازگی کاملا در اختیار این سرویس استریم تازه‌کار قرار گرفتند.

گان و پیتر سفران تولیدکننده The Suicide Squad تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند و سینا در این زمینه با آن‌ها همکاری خواهد کرد.

تولید سریال Peacemaker از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.